خبرگزاری کار ایران

رزاق‌پور: می‌دانستیم پرسپولیس را در این بازی شکست می‌دهیم/ خدا را شکر پنالتی گل نشد تا زحماتمان هدر نرود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۷۰

مدافع با تجربه تراکتور از تقابل با پرسپولیس و برتری در این بازی صحبت کرد.

ابوالفضل رزاق‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این بازی آمادگی کاملی داشتیم و تمریناتی که در طول این مدت تعطیلی لیگ داشتیم ما را به این سطح از آمادگی رساند که بتوانیم در شرایط خوبی به این بازی حساس پا بگذاریم و از ابتدا هم این باور را داشتیم که می‌توانیم پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم. خدا را شکر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کادرفنی به خوبی در زمین پیاده شد و مزد زحماتمان را در زمین گرفتیم و توانستیم سه امتیاز مهم و شیرین به دست بیاوریم و کام هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در مورد پنالتی بحث برانگیز این بازی هم عنوان کرد: من دوست ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم ولی این یک اشتباه کاملاً واضح بود و دیدید که کارشناسان داوری هم به درستی اشاره کردند که این تصمیم داور اشتباه بوده است. به هر حال خدا را شکر توپ گل نشد و محمدرضا اخباری واکنش خوبی روی این صحنه داشت و بردی که مستحق آن بودیم خراب نشد.

مدافع تراکتور در رابطه با سه پیروزی پیاپی تراکتور بعد از نتایج ضعیف هفته‌های اول خاطرنشان کرد: ما از همان اول گفته بودیم این تیم نیاز به زمان دارد و به خاطر تغییرات زیاد در بین بازیکنان و همچنین تغییر کادرفنی مدتی طول می‌کشد تا تفکرات جدید در تیم جا بیافتد و دیدید که حرف‌مان درست بود. ما سه برد پیاپی کسب کردیم و این برد ها هم نگاه کنید در چه دیدارهای دشواری رقم خورد. تیم های خوبی مثل آلومینیوم و صنعت نفت و پرسپولیس را شکست دادیم و این نشان از قدرت تراکتور دارد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و نوار پیروزی‌هایمان فعلاً قطع نشود و در هفته های بعد هم با جمع کردن امتیازات خوب به رتبه‌های بالاتری در جدول برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز