خبرگزاری کار ایران

دوست دارم در تراکتور بمانم ولی مسائلی پیش آمده که باید حل شوند

رزاق‌پور: تاثیر پرشورها را در همین دو بازی خانگی دیدید/ هواداران به من لقب آچارفرانسه داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۵۲

مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط این تیم و برتری مقابل هوادار صحبت کرد.

ابوالفضل رزاق‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل هوادار اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و می‌دانستیم مقابل یک تیم هجومی و دونده بازی می‌کنیم و با برنامه برابر آنها قرار گرفته بودیم و همه هدفمان این بود که فقط 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم. ما به این 3 امتیاز نیاز حیاتی داشتیم و خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم آنها را خوشحال و راضی به خانه بفرستیم.

وی در مورد پرگل شدن این دیدار عنوان کرد: فلسفه فوتبال تراکتور و ساغلام بازی هجومی است و ما در این بازی هم با تاکید سرمربی آمده بودیم شجاعانه و بدون ترس بازی کنیم و وقتی تیمی تفکرات هجومی داشته باشد این ریسک و خطر هم وجود دارد که گل بخورد. به هر حال مهم سه امتیاز بازی است و یک هیچ یا سه - دو خیلی فرقی ندارد و حتی برد های پرگل بهتر هم هستند.

مدافع تراکتور در مورد تاثیر حضور هواداران گفت: واقعاً نقش مهمی در تیم ما دارند و هیچ تیمی به اندازه تراکتور در این دو سال از غیبت تماشاگرانش ضربه نخورده است و تاثیر آنها را در همین دو بازی خانگی که برگشتند مقابل مس رفسنجان و هوادار دیدید که دو برد خیلی خوب به دست آوردیم. همین بازی دیروز ما دو بار از حریف عقب افتادیم ولی انقدر خوب ما را حمایت و تشویق کردند و نیروی محرکه ما شدند که در نهایت بازی را بردیم. اگر در این دو سال تماشاگران‌مان را داشتیم شک نکنید نتایج تراکتور خیلی متفاوت از چیزی بود که رقم خورده است.

رزاق‌پور در رابطه با پنالتی از دست رفته عباس زاده در ابتدای بازی عنوان کرد: اتفاق است دیگر و در فوتبال برای هر کسی پیش می آید. آن پنالتی می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد ولی خب بدشانس بودیم و محمد هم بعد از آن واقعاً جبران کرد و در ادامه بازی درخشید و دیدید که چطور با انگیزه و بدون از دست دادن روحیه‌اش توانست دو گل بزند و به تیم کمک کند.

وی در مورد خروج تراکتور از جمع تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند، گفت: ما هیچ وقت خطر سقوط را احساس نمی‌کردیم و شاید شرایط جدول اینطور به نظر می‌رسید ولی در شأن تراکتور نیست که بخواهیم برای ماندن بجنگیم. اتفاقاتی افتاد که باعث شد کمی نتایج‌مان دور از انتظار باشد ولی خب خدا را شکر کمی از این فضا فاصله گرفتیم و امیدوارم در هر 4 دیدار بعدی که 4 بازی سخت هستند به پیروزی برسیم و در بهترین رتبه ممکن فصل را به پایان برسانیم.

مدافع تراکتور در مورد اینکه در این فصل در 4-5 پست مختلف برای تراکتور بازی کرده است توضیح داد: خدا را شکر که این توانایی را داشتم در پست‌های مختلف هرجا که تراکتور نیاز داشته توانستم کمک کنم و امسال مدافع چپ، هافبک چپ، وینگر چپ، هافبک دفاعی و مدافع وسط بودم. هواداران به من لقب آچارفرانسه تراکتور را دادند که از این بابت از آنها ممنونم و باعث خوشحالی من است.

رزاق‌پور در مورد وضعیتش در پایان فصل گفت: من با تراکتور قرارداد دارم و این تیم را واقعاً دوست دارم و تیم خودم می‌دانم و اگر من را بخواهند برایم باعث افتخار است که برای این تیم و هواداران خوب و پرشورش بازی کنم ولی خب یک مسائلی در طول فصل رخ داد که باید بنشینیم در مورد آنها صحبت کنیم. ناراحتی‌هایی هست که درون خانوادگی است و درست نیست آنها را مطرح کنم و درون خانواده تراکتور آن را با صحبت حل و فصل خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه نیم فصل پیشنهادات خوبی داشت و آیا هنوز هم پیشنهاد دارد یا نه، توضیح داد: من اگر پیشنهادی داشتم به خاطر برند تراکتور و هوادارانش است که باعث شد دیده شوم و از این بابت افتخار می‌کنم ولی اولویت من تراکتور است و در حال حاضر هم تمرکزم روی 4 بازی باقی مانده است تا بهترین نتایج را برای تراکتور بگیریم.

مدافع تراکتور در مورد مسائل مالی هم گفت: خدا را شکر قبل از بازی درصدی پرداختی انجام شد و قرار است پاداش برد هوادار هم به حساب ما واریز شود. آقای زنوزی قبل از بازی با مس به ما اطمینان دادند که نگران مسائل مالی نباشیم و روی فوتبالمان تمرکز کنیم و اوضاع مالی کمی بهتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز