خبرگزاری کار ایران

اولویت با تیم ملی است

تارتار: باید مثل پیکان دونده باشیم و از اشتباهات استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۹۹

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان امیدوار است شاگردانش عملکرد مناسبی مقابل تیم پیکان تهران داشته باشند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از مصاف برابر پیکان تهران اظهار داشت: جا دارد به مجتبی حسینی، همکارانش و اعضای پیکان که به شهر ما آمدند، خوش‌آمد بگویم. حسینی زحمات زیادی را برای ذوب‌آهن کشیده است و به غیر از بازی فردا برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی‌های امسال سخت بوده و پیکان امسال تیم دونده‌ای است که حسینی ساختار دفاعی خوبی برای این تیم ساخته است.

او ادامه داد: جوانان همیشه انرژی مضاعفی دارند، ولی اشتباهات بیشتری هم مرتکب می‌شوند. باید سعی کنیم مثل بازیکنان پیکان دوندگی داشته باشیم و از اشتباهات‌شان استفاده کنیم. اگر پا به پای آن‌ها بجنگیم می‌توانیم فردا روز خوبی را پشت سر بگذاریم. بازی فردا برای ما و تیم پیکان بسیار سخت است، چرا که هر دو تیم در جدول کنار هم قرار دارند. مثل شش بازی قبلی برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوارم با رسیدن به هدف‌مان هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در مورد عملکرد دارکو بیدوف همچنین گفت: وقتی یک سال و نیم پیش به ذوب‌آهن آمدم، دارکو قراردادی نداشت و در ذوب‌آهن نبود. پس از اینکه مهاجم ما مصدوم شد، با اطلاعاتی که از مسعود ابراهیم‌زاده و قاسم حدادی‌فر که امسال همکار ماست، گرفتم و این بازیکن را تأیید کردند، نسبت به جذب او اقدام کردیم. انصافاً دارکو بیدوف در تمرینات شرایط خوبی دارد و امیدوارم در ادامه راه کمک‌مان کند.

تارتار در واکنش به تعطیلی لیگ برتر به دلیل برنامه‌های تیم ملی، گفت: بستگی به شرایط تیم‌ها دارد. برخی تیم‌ها شاید به خاطر مصدومانی که دارند، استقبال کنند، برخی‌ها نیز شاید به دلیل شرایط خوب‌شان متضرر شوند. تصمیم با سازمان لیگ بوده و اولویت با تیم ملی است. ما تابع سازمان لیگ و فدراسیون هستیم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدوارم بازی فردا با حضور هواداران برگزار شود، چون با همراهی آن‌ها انگیزه زیادی می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز