خبرگزاری کار ایران

محمدی: بازیکنان ذوب آهن هم می‌دانند که آن صحنه پنالتی نبود / بعید است کادرفنی ما با بازیکنان حریف تماس بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۸۶۱

مدافع تیم پیکان درباره برتری مقابل ذوب آهن اصفهان و اتفاقات این مسابقه صحبت کرد.

نادر محمدی در گفتگو با ایلنا درباره برتری مقابل ذوب آهن اصفهان در بازی معوقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم برنده باشیم. همانطور که تمرین کرده بودیم پیش رفتیم و به غیر از ضربه پنالتی که به دست آوردیم موقعیت‌هایی هم داشتیم که به تیرک هم خورد. خیلی خوشحالیم که بازی بسیار بااهمیتی را برنده شدیم.

محمدی درمورد رویارویی با مهدی تارتار عنوان کرد: به شخصه ایشان را دوست دارم چون سال گذشته خیلی به من کمک کردند و پیشرفت کردم. تیم‌های تحت هدایت ایشان خیلی فوتبال درگیرانه‌ای بازی می‌کنند و سخت هم گل می‌خورند. خداراشکر با دفاع تیمی خوب دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و همینطور با استفاده از موقعیتی که به دست آمد گلزنی هم کردیم.

مدافع تیم پیکان درخصوص اینکه مجددا پرتاب‌های دستی او مورد توجه قرار گرفته، گفت: در بازی‌های قبلی فصل هم این کار را انجام داده بودم. امسال با توجه به شرایط تیم و درخواست‌های کادرفنی پرتاب می‌کنم و امیدوارم مانند سال گذشته برای تیم مثمرثمر باشم. از اولین دفعاتی که این کار را انجام می‌دادم گفتم که نمی‌خواهم فقط به پرتاب اوت متکی باشم و خداراشکر تیم‌ ما روی زمین خیلی بهتر بازی می‌کند و دوست دارم اینطور دیده شوم.

محمدی: بازیکنان ذوب آهن هم می‌دانند که آن صحنه پنالتی نبود / بعید است کادرفنی ما با بازیکنان حریف تماس بگیرند

محمدی درمورد پنالتی تیم ذوب آهن و تصمیم محمدرضا اکبریان گفت: کاملا به صحنه نزدیک بودم و قسم خوردم که به هیچ وجه پنالتی نبود ولی داور به من اخطار داد. کوشکی اول توپ را زد و بعد خدابنده‌لو روی زمین افتاد. از بازیکنان ذوب آهن هم سوال کنید به شما می‌گویند که واقعا پنالتی نبود. داور اشتباهی صدای ویبره شنیده بود و به همین دلیل از تصمیم منصرف شد چون کمک داور به اشتباه دستش به ویبره برخورد کرده بود. 

بازیکن تیم پیکان درمورد صحبت‌های مهدی تارتار مبنی بر اینکه از تیم پیکان پیش از بازی به دنبال باخبر شدن از وضعیت تیم حریف بودند، گفت: در این چند وقتی که با کادرفنی و آقای حسینی همکاری کرده‌ایم می‌دانم که بعید است که چنین کاری انجام بدهند ولی من در جریان نیستم و علاقه‌ای هم ندارم که درباره‌اش صحبت کنم.

نادرمحمدی درمورد نتایج تیم پیکان در فصل جاری گفت: خوشحالم که تیم ما جوانان باتجربه و باانگیزه دارد و مطمئنا رتبه و پیشرفت بهتری نسبت به سال گذشته می‌خواهیم. امیدوارم که برد‌های تیم پیکان ادامه‌دار باشد و به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز