خبرگزاری کار ایران

ماجرای خالکوبی‌های عجیب ستاره جدید منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۵۷

آنتونی، ستاره منچستریونایتد ماجرای خالکوبی‌های خود را توضیح می‌دهد.

به گزارش ایلنا، آنتونی، مهاجم منچستریونایتد، مجموعه‌ای از خالکوبی‌ها، با مدال المپیک و نقل قول الهام‌بخشی که روی بدنش به چشم می‌خورد، دارد.

ملی پوش برزیلی آژاکس را ترک کرد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 در انگلیس با چالشی جدید روبرو شود که ارزش این قرارداد تا 85 میلیون پوند (92 میلیون دلار) تعیین شده است.

این بازیکن 22 ساله تاکنون دستاوردهای زیادی در زندگی خود داشته است، چه در داخل و چه خارج از زمین، با آثار هنری بسیاری که بدن او را زینت می‌دهند به او یادآوری می‌کنند که در مقابل همه بدشانسی‌ها چقدر پیشرفت کرده است.

آنتونی در توضیح خالکوبی‌های خود به وب‌سایت رسمی یونایتد، و پاسخ به گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه آیا ممکن است باز هم خالکوبی داشته باشد، می‌گوید: «این خالکوبی را به همراه برادرم دارم، که می‌گوید "فقط کسانی که از همان مکان هستند می‌دانند که من چه چیزی را پشت سر گذاشته‌ام."

این خالکوبی روی گردنم یک آویز زنجیری است و آستین کاملش معنی دارد. من می خواهم خالکوبی‌های بیشتری داشته باشم. من هنوز نمی دانم چه چیزی می‌تواند باشد. مدال المپیک را هم روی رانم حک کرده‌ام. من بیشتر خالکوبی خواهم داشت، اگرچه هنوز مطمئن نیستم که چه چیزی، اما چند مورد دیگر نیز وجود خواهد داشت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز