خبرگزاری کار ایران

برد خانگی پارس به لطف پنالتی‌های غریبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۹۴

دو تیم پارس جنوبی جم و ون پارس اصفهان در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایلنا، هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال برای جمی‌ها با یک‌ برد خانگی به اتمام رسید.

پارس جنوبی که در ورزشگاه تختی شهر جم‌ میزبان ون پارس نقش جهان بود ابتدا از حریف عقب افتاد.

اصفهانی‌ها که برای دومین هفته متوالی بدون سرمربی به مصاف رقیب رفته بود، از روی نقطه  پنالتی به گل اول بازی دست پیدا کردند و نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندند.

نیمه دوم دفاع چند لایه ون‌ پارس موجب کلافگی کادر فنی پارس شده بود تا اینکه سوت داور به نشانه اعلام پنالتی برای پارس به صدا درآمد. برخورد توپ با دست مدافع اصفهانی فرصت را در اختیار میلاد غریبی قرار داد تا از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. هافبک ریز نقش جمی ها بازی را به تساوی کشاند تا تیم رزاقی راد از زیر فشار روانی سنگین بازی رهایی یابد.اما کار به این جا ختم نشد و در ادامه یک بار دیگر تیم پارس صاحب ضربه پنالتی شد.

اوج هنر نمایی غریبی اینجا بود که بازیکن با تجربه پارس توانست یک بار دیگر ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز این بازی خانگی در جیب جمی ها باقی بماند. به این ترتیب پارس ۹ امتیازی در رده ۸ جدول و تیم ون پارس ۱۷ جدول با ۴ امتیاز قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز