خبرگزاری کار ایران

سینکی: بخاطر سابقه پارس جم توقعات از تیم ما بالاست/ داخل زمین به هیچ کس آسان نمیگیرم حتی برادرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۸۲

کاپیتان پارس جم در مورد وضعیت این تیم در لیگ دسته اول توضیح داد.

روزبه سینکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم پارس جم اظهار داشت: شرایط تیمی خوبی داریم . بازیکنان مصدوممان کم کم محیای حضور در زمین شدند . باخت به شمس آذر فقط یک اتفاق بود که تاثیرات منفی آن در دقایق آخر بازی با سایپا مشخص شد و بازی یک صفر برده را با تساوی یک _ یک به پایان رساندیم اما برای کسب سه امتیاز مقابل چوکا کاملا آماده هستیم.

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم در ادامه عنوان کرد : بخاطر سابقه تیم پارس و حضور در لیگ‌برتر توقعات از ما بالاست . تیم خوب و با کیفیتی داریم که تلفیقی از تجربه و نیروی جوانیست اما نباید فراموش کنیم ما جز تیم های پر خرج لیگ یک نیستیم و شاید از نظر هزینه کرد جز هفت یا هشت تیم اول هم نباشیم . قطعا برای رسیدن به لیگ برتر تلاش میکنیم و امیدواریم با پرداخت های منظم و شرایط ایده آل بتوانیم به این هیاهو واقعیت ببخشیم.

وی درباره سبک دروازبانی کردنش و مصدومیت هایی که برای مهاجمین حریف اتفاق میفتد نیز گفت : با تمامی بازیکنان دوست هستم و به واسطه سابقه زیادی که در دوران بازیگری دارم اکثر بچه ها مرا میشناسند و مطمئن هستند این برخورد ها تعمدی نیست اما در زمین فوتبال حتی به برادرم هم  آسان نمیگیرم.

سینکی در بخش پایانی صحبت هایش به مدیریت تیم پارس جنوبی اشاره داشت و گفت : آقای رضایی جز معدود مدیران واقعا فوتبالی هستند که همه جوره شرایط را درک میکنند و بودن ایشان میتواند به مجموعه ما کمک زیادی کند . ضمن اینکه به تازگی بهرام رضایی بعنوان سرپرست تیم ملی نیز انتخاب شده و برای این عزیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز