خبرگزاری کار ایران

عصبانیت مهاجم برزیل از رفتار نژادپرستانه طرفدار تونس

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۵۰

ریچارلیسون پس از پرتاب موز به سمت او در بازی مقابل تونس خواستار مجازات شد.

به گزارش ایلنا، ریچارلیسون امیدوار است طرفداری که موز را به سوی او پرتاب کرده است، مجازات مناسبی برای جلوگیری از سوء استفاده نژادپرستانه در آینده داشته باشد.

ریچارلیسون با گلزنی در جریان پیروزی 5-1 کشورش مقابل تونس در پاریس، به آخرین بازیکن برزیل تبدیل شد که با توهین نژادپرستانه روبرو شد. مهاجم تاتنهام گل دوم برزیل را به ثمر رساند، اما این بازی با حادثه ای که او و هم تیمی‌هایش در پارک دو پرنس جشن گرفتند، خدشه دار شد.

او پس از بازی گفت: «در این مورد با روبرتو [فیرمینو] صحبت می‌کردم که فکر می‌کنم خدا به من اجازه نداد این را ببینم، زیرا نمی‌دانم در این وضعیت چه کاری می‌توانستم انجام دهم. امیدوارم که این هوادار شناسایی و مجازات شود. سخت است. می‌بینید که اخیراً برای وینیسیوس جونیور چه اتفاقی افتاده است و اکنون این اتفاق در یک استادیوم رخ داده است. امیدوارم که مقامات او را پیدا کنند و مجازات کنند. باشد که این حادثه به دیگران یاد دهد که این کار را نکنند.»

همانطور که او اشاره کرد، ریچارلیسون اولین بازیکن سیاهپوست برزیلی نیست که در چند هفته اخیر مورد آزار نژادی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز