خبرگزاری کار ایران

مذاکره شفر با صنعت نفت آبادان/ فرد جنجالی در آبادان دستیار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۰۸۱

مدیران صنعت نفت آبادان با وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال به مذاکره پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم صنعت نفت آبادان در شش هفته نخست لیگ برتر 4 شکست، یک تساوی و یک برد تجربه کرده است. این تیم با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

همین مسئله باعث شد سرمربی تازه وارد آبادانی‌ها در اولین تجربه مربیگری خود خیلی امنیت کاری نداشته باشد. 

در ادامه مسئولان باشگاه با علیرضا منصوریان مذاکره کردند که او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. در ادامه گزینه‌های خارجی زیادی به مدیران صنعت نفت پیشنهاد شد. از جمله این افراد می‌توان به الساندرو نستا(ستاره سابق میلان) و لوئیجی دی کانیو اشاره کرد. به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی صنعت نفت خیلی تمایل به این مربیان نشان نداد.

در همین رابطه اما وینفرد شفر که سابقه کار در استقلال را دارد، مذاکرات جدی با صنعت نفت آبادان آغاز کرده است. با این حال مدیران زردپوشان آبادانی بعد از قضیه منصوریان، ترجیح می‌دهند خیلی روی نام‌ها مانور ندهند. 

انتخاب شفر از این جهت برای مدیران صنعت نفت مهم است که با فوتبال ایران و مسائل آن شناخت دارد و با قیمت مناسب می‌تواند به آبادان منتقل شود. با توجه به جایگاه نماینده آبادان در لیگ برتر، آنها جای ریسک ندارند.

البته بلافاصله بعد از طرح نام شفر، بعضی علاقمندان فوتبال پرسیدند که آیا او پسرش، ساشا را با خود در کادر فنی همراه خواهد کرد؟ موضوعی که در گذشته جنجالی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز