خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ دسته اول؛

استقلال ملاثانی به دنبال تداوم رکورد شکست ناپذیری/ کار سخت شمس آذر مقابل شاگردان جمشیدیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۱۸

مسابقات لیگ دسته اول فردا سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نگاه اجمالی به هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول که قرار است فردا برگزار شود:

 

چادرملو - استقلال ملاثانی

تیم چادر ملو اردکان یزد درحالی میزبان استقلال ملاثانی است که حریف جنوبی بیشتر از 23 هفته طعم شکست را نچشیده و همه نگاه‌ها به تیم سعید اخباری است که آیا میتواند بالاخره طلسم نباختن استقلال ملاثانی را بشکند یا ابراهیم اشکش کماکان قصد دارد رکورد جاودانه خود در لیگ آزادگان را بهبود ببخشد.

مصاف تیم های چادرملو و استقلال ملاثانی روز سه شنبه از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

 

امید وحدت خراسان - دریا کاسپین بابل

تیم های قعر جدولی امید وحدت و دریا بابل باید در هفته پنجم مسابقات رو در روی هم قرار بگیرند. تیم آشفته بابلی تنها امیدش برای کسب اولین امتیاز در رقابت های این فصل به این بازی بیرون از خانه است و آن طرف میدان سیروس سنگچولی تلاش میکند تا قبل از بر طرف شدن مشکلات عجیب و غریب امید وحدت، حداقل امتیازی را کسب کند تا خیلی زود برچسب سقوط بر پیشانی تیم خراسانی چسبانده نشود!

مصاف تیم های امید وحدت خراسان و دریا کاسپین بابل روز سه شنبه از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

 

آرمان گهر سیرجان - خوشه طلایی ساوه

تیم رده دومی آرمان گهر در حالی میزبان خوشه طلایی است که با زدن 11 گل در کنار شمس آذر بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. در سوی دیگر میدان خوشه طلایی که هفته گذشته موفق شد ده نفره تیم چوکا تالش را شکست دهد، با انگیزه بالا و روحیه جنگنده راهی استان کرمان شده است.

مصاف تیم های آرمان گهر سیرجان و خوشه طلایی ساوه روز سه شنبه از ساعت 18:15 برگزار خواهد شد.

 

ون پارس نقش جهان - خیبر خرم آباد

بر خلاف پیش بینی ها ون پارس بعد از صعود به رقابت های لیگ یک و جذب چندین بازیکن اسم و رسم دار نتوانست انتظارات را براورده کند و در پایان هفته چهارم در رتبه 15 جدول قرار گرفته است. نماینده استان اصفهان درحالی میزبان تیم خوب و پر مهره خیبر میباشد که به علت اختلافات درون تیمی به تازگی سرمربی خود را از دست داده تا بازی مقابل تیم آماده کمالوند بیش از پیش برای آنها سخت باشد.

مصاف تیم های ون پارس نقش جهان و خیبر خرم آباد روز سه شنبه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

 

سایپا تهران - فجر شهید سپاسی شیراز

تیم مدعی و بی دغدغه سایپا در ورزشگاه دستگردی میزبان فجر سپاسی خواهد بود که در هفته گذشته موفق به شکست رغیب سر سخت خود شده است. شاگردان فکری که لیگ را پر قدرت آغاز کرده بودند، در دو هفته گذشته از کسب پیروزی ناکام ماندند تا انگیزه هایشان برای برد مقابل فجر دو چندان شود. سوی مقابل رجب زاده که قبلا نشان داده راه بردن تیم های پایتخت نشین را خوب بلد است، شاگردانش را برای کسب سه امتیاز محیای جدال با سایپا میکند.

مصاف تیم های سایپا تهران و فجر شهید سپاسی شیراز روز سه شنبه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

 

چوکا تالش - پارس جنوبی جم

تالشی ها برای فرار از بحران احتمالی ابتدا دست به تغییر سرمربی زدند و حسن اشجاری که توانسته بود با قهرمانی در رقابت های لیگ دو تیم پر طرفدار استان گیلان را راهی لیگ آزادگان کند، بار دیگر سکان هدایت چوکا را به دست گرفته و در اولین آزمون بازی سختی برابر تیم پارس جم دارد. از سوی مقابل تیم آماده ایمان رزاقی راد که با بر طرف شدن مصدومیت بازیکنان کلیدی خود با نفرات کامل به تالش سفر کرده، به دنبال استفاده از کوچکترین اشتباه حریف است تا با پیروزی بیرون از خانه بتواند روند صعودی خود برای لیگ برتری شدن را زودتر از سایر رقبا آغاز کند.

مصاف تیم های چوکا تالش و پارس جنوبی جم روز سه شنبه از ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.

 

شمس آذر قزوین - شهرداری همدان

سعید دقیقی و تیم قدرتمندی که دارد بی صبرانه منتظر سوت شروع بازی هفته پنجم مقابل شهرداری همدان هستند. قزوینی ها که در خانه بسیار خطرناک ظاهر شدند و با تعداد گل های بالا از حریفان پذیرایی می‌کنند، این بار در مقابل تیم جمشیدیان قرار خواهند گرفت که بر خلاف تمام انتقادات توانسته 7 امتیاز بدست آورد و دیدار هفته گذشته خود مقابل امید وحدت را  نیز با نتیجه ای مطلوب به پایان رسانده است.

مصاف تیم های شمس آذر قزوین و شهرداری همدان روز سه شنبه از ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.

 

خلیج فارس ماهشهر - شهرداری آستارا

شگفتی ساز فصل گذشته جام حذفی در هوای شرجی ماهشهر باید به استقبال پیروز قربانی و تیمش بروند که ظاهرا با توپ پر به بندر عظیمت کرده اند. آستارایی ها که با وجود کسب 4 امتیاز از 4 هفته ابتدایی کماکان خود را جز قدرت های اصلی لیگ یک و البته مدعی صعود به لیگ برتر میدانند، این بار در ماهشهر باید مقابل شاگردان موسی قنواتی قرار بگیرند که با وجود تمام کم و کاستی ها نتایج قابل قبولی کسب کردند و با 5 امتیاز در میانه های جدول جای دارند.

مصاف تیم های خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا روز سه شنبه از ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

 

استقلال صنعتی خوزستان - مس شهر بابک

بعد از کسب سه امتیاز در بازی بیرون از خانه هفته چهارم این بار شاگردان سید سیروس پورموسوی میزبان یکی از تیم های خوب لیگ یک هستند. مس شهر بابک که با خرید بازیکنان بزرگ و نامی زیاد خود را تحت عنوان مدعی در لیگ معرفی کرده، پس از گذشت 4 هفته هنوز نتوانسته به فرم ایدا آل خود برسد و بازی برابر استقلال خوزستان میتواند سکوی پرتابی برای شاگردان وحید رضایی باشد.

مصاف تیم های استقلال صنعتی خوزستان و مس شهر بابک روز چهارشنبه از ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز