خبرگزاری کار ایران

رحمان عموزاد؛ اژدهای «بی‌رحم» اما عجول کشتی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۲۹۴

ستاره کشتی ایران که لقب «رحمان بی‌رحم» را دارد، در تشک عجولانه ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ رحمان عموزاد نماینده وزن 65 کیلوگرم در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان خودنمایی کرد و با شکست رقبای مختلف، استعداد خود را به نمایش کشید و به فینال صعود کرد.

 اوج توانایی وی، مقابل  حاجی علی‌اف آذربایجانی دارنده ۳ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک و برتری ۹ بر ۲ نمایان شد و شادی کادر فنی تیم ملی نشانگر بالاتر از سطح توقع بودن این پیروزی بود. 

اما این کشتی‌گیر 20 ساله مقابل اوسپانوف از قزاقستان روی اشتباه محاسباتی تا نزدیکی ضربه فنی هم پیش رفت و طوری که لحن گزارشگر تلویزیونی شبکه ورزش، از استرس تغییر کرد و حتی تا زمان اعلام پیروزی  13 بر 2، باز شرایط این مفسر ورزشی به شرایط عادی بازنگشت و به ناچار اذعان داشت به خاطر شوک حاصل از مسابقه کشتی‌گیر جوان ایرانی اینطور صحبت می‌کند.

البته این اشتباه عموزاد دارای سابقه بود،  او در مسابقات اسلو نروژ مقابل توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن رفت  که در ثانیه‌های پایانی این کشتی حساس با نتیجه ۹ بر ۵ شکست خورد. تا نشان بدهد ناپختگی بازی‌اش را نشان بدهد.

رحمان عموزاد در میان کشتی‌گیرها به «رحمان بی‌رحم» معروف است، در حالی که لقبش با معنای نامش همخوانی ندارد؛ اما واقعیت اینجاست که نقطه قوت اژدهای بی‌رحم ایران می‌تواند به ضعف او تبدیل شود. او با عطشی که برای اجرای فن و هجوم دارد، جسورانه هجومی بازی می‌کند و این فرصت را برای کشتی‌گیران با تجربه جهان ایجاد می‌کند تا شانس خود را برای کسب امتیاز امتحان کنند.

از عموزاد که نسبت به سال گذشته، از بدنسازی و تکنیک بالاتری برخوردار است، انتظار می‌رود روی هر فن خود مانند شطرنج‌بازها، حساب شده عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز