خبرگزاری کار ایران

حمایت بی نظیر رئال مادرید از وینیسیوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۰۷۶

باشگاه رئال مادرید طی بیانیه‌ای اظهارنظرات متفاوت پیرامون بازیکن برزیلی خود را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید به دلیل شادی پس از گل با رقص‌های سنتی زادگاهش در لالیگا مورد انتقاد و هجمه شدید قرار گرفته است.

روز گذشته کوکه، بازیکن اتلتیکو مادرید به صورت واضح اعلام کرد در صورت اجرا این حرکت در دربی پیش رو، طرفداران روخی بلانکو رفتار درستی با این بازیکن نخواهند داشت.

درحالیکه بازیکنان برزیلی سرشناس دنیا مانند نیمار و همچنین اسطوره فوتبال این کشور، پله از وینیسیوس حمایت کرده‌اند، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی به این حواشی واکنش نشان داد.

رئال مادرید طی بیانیه‌ای نوشت: «رئال مادرید هر نوع زبان و رفتار نژادپرستانه و بیگانه هراسی در فوتبال، ورزش و زندگی، مانند اظهار نظرهای تاسف بار علیه بازیکن ما وینسیسوس جونیور در چند ساعت گذشته را به طور کلی محکوم می‌کند.

رئال مادرید می‌خواهد محبت و حمایت خود را از وینیسیوس جونیور، بازیکنی که فوتبال را نگرش به زندگی از طریق شادی، احترام و اخلاق ورزشی می‌داند، ابراز کند.

فوتبال جهانی‌ترین ورزشی است که وجود دارد و باید الگوی ارزش‌ها و همزیستی باشد. باشگاه به معاونت حقوقی خود دستور داده است که علیه هرکسی که اظهارات نژادپرستانه نسبت به بازیکنان ما می‌کند، اقدام قانونی کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز