خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضاییه: فدراسیون فوتبال براساس استعلام قوه قضاییه صلاحیت تاج را تایید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۲۳

صلاحیت مهدی تاج برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال بارها مورد سوال قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در رقابت با میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان ریاست جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد و بار دیگر به این سمت بازگشت.

با بازگشت تاج، اظهارنظرات متفاوتی درباره پرونده‌های قضایی او مطرح شد که بر همین اساس صلاحیت شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را نداشته است.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز تایید کرد صلاحیت تاج برای شرکت در انتخابات بر اساس استعلام واصله از این نهاد مورد قبول قرار گرفته است.

ستایشی در این باره گفت: "حساسیت نسبت به این موضوع و در این مقطع زمانی، برای همه شما به عنوان اصحاب رسانه روشن و مبرهن است. این را نمی خواهم تاکید کنم. چراکه بالاخره فدراسیون ها یک وظایف و تکالیف بین المللی هم دارند. آن ها هم یک نظارتی خواهند داشت و دارند. لذا در قبال این قضیه آنچه که مربوط به دستگاه قضایی بوده، همانطور که قبلا هم اطلاع رسانی شده است در راستای هر انتخاب درون سازمانی مانند فدراسیون و سازمان های مربوط به نظام پزشکی، پرستاری، کارشناسان رسمی... این ها یکسری استعلامات بر اساس مقررات موضوعه از ناحیه مرجع برگزار کننده انتخابات و همچنین عند الاقتضاع در صورت عدم رفع ابهام از ناحیه مرجع ناظر صورت می پذیرد."

او ادامه داد: "یعنی تمام انتخابات هم مرجع مجری دارد و هم مرجع ناظر. حسب اطلاع آنچه که به ذهنم می رسد یک استعلامی در این باره آنچه که مربوط به دستگاه قضاییه است صورت گرفته و پاسخ لازم را از ناحیه مبدا ذی ربط به فدراسیون مربوطه داده شده. فدراسیون مربوطه بر اساس پاسخ واصله بررسی و امعان نظر کرده از قرار اطلاع و جمع بندی قضیه این شده که ایشان در فرآیند انتخابات شرکت و برگزار شده است. نتیجه اش هم اعلام شده است. نسبت به این نتیجه ما نفیا یا اثباتا بحثی نداریم چون چیزی که نظر قوه قضاییه و مرجع ذی ربط در قوه قضاییه بوده اعلام شده و نسبت به سایر موارد هم که سوال فرمودید و پرونده هایی که اشاره شده را اجازه بدهید که بررسی کنیم و در فرصت مقتضی پاسخ بدهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز