خبرگزاری کار ایران

بازیکنانی که همچنان در فهرست تیم ملی هستند؛

از اسکوچیچ تا کی‌روش و نقض یک اتهام بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۲۱۳

در شرایطی که سرمربی کروات سابق تیم ملی بابت دعوت از برخی بازیکنان با اتهاماتی روبرو شده بود، این نفرات در فهرست کی‌روش هم دیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند روز قبل دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی با آماری منحصر به فرد و عملکردی قابل قبول نیمکت تیم ملی را ترک کرد و این قطع همکاری با او بیش از آنکه فنی باشید، ناشی از فشارهای بیرونی علیه او بود که برخی از آن به سبک بودن رزومه وی برای هدایت تیم ملی اشاره داشت و برخی دیگر که پررنگ‌تر هم بود او را به مسائلی متهم می‌کرد که باعث شد ضربه سنگینی به وجهه‌اش وارد شود و اعتماد عمومی به فهرست نفراتی که دعوت می‌کرد کم و کمتر شود.

اسکوچیچ که با کارنامه‌ای خوب در فوتبال ایران به نیمکت تیم ملی رسید از همان ابتدا بابت دعوت برخی بازیکنان به اردوها مورد نقد و حتی هجمه و حمله قرار می‌گرفت، نفراتی که پیش از آن در دوران کی‌روش جایی در تیم ملی نداشتند ولی کسی توجهی نمی‌کرد که تیم کی‌روش در واپسین روزهای حضورش روی نیمکت تیم ملی میانگین سنی بالایی داشت و بعد از جام ملت‌ها دقیقاً زمان تغییر نسل تیم بود و البته ویلموتسی که در این میان بین تیم کی‌روش و اسکوچیچ شکافی ایجاد کرده بود که لازم به بازسازی آن بود.

اگر بخواهیم دقیقتر اشاره کنیم، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی دو بازیکن از این فهرست بودند و در کنارش از مهدی شیری و عارف آغاسی هم نام برده می‌شد و البته نفراتی مثل آرمین سهرابیان، محمد کریمی،‌ یاسین سلمانی و میلاد سرلک هم از جمله نفراتی بودند که دعوت از آنها اسکوچیچ را به خط گرفتن از این بابت متهم می‌کرد.

شرایط به گونه‌ای بود که عملاً سرمربی تیم ملی بله قربان‌ گوی افراد دیگر معرفی می‌شد و اینگونه مطرح شده بود که فهرست نفرات را به او می‌دادند و وی فقط پای آن را امضا می‌کرد.

این افراد از کی‌روش به عنوان کسی یاد می‌کردند که زیر بار چنین مسائلی نمی‌رود و با اقتدار خاص خودش ارزش و اعتبار را به پیراهن تیم ملی بر می‌گرداند و نفرات شایسته به تیم دعوت خواهند شد و دقیقاً همین اتفاق هم افتاد و کی‌روش به نیمکت تیم ملی بازگشت و امروز فهرست نفراتش را برای اردوی اتریش دعوت کرد.

این فهرست تفاوت آنچنانی با مدعوین اسکوچیچ ندارد و سرلک، آغاسی، حردانی، جلالی، سهرابیان،‌ کریمی، سلمانی و نفراتی از این دست حضور دارند و اختلاف کمی میان فهرست کی‌روش و اسکوچیچ دیده می‌شود و از معدود این اختلاف‌ها می توان از رامین رضاییان نام برد که کی‌روش نشان داده اعتقاد خاصی  به او دارد. در کنار این نفرات باید صبر کرد و فهرست لژیونرها را دید تا شباهت های دو فهرست را در آنجا بیشر مشخص شود.

بدین ترتیب با یک حساب سرانگشتی ساده می‌توان پی برد که فهرست اخیر کی‌روش خط بطلانی بر اتهامات مطرح شده علیه اسکوچیچ است و نفراتی که از سوی او دعوت می‌شدند واقعاً‌ بهترین های حال حاضر فوتبال ایران هستند و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز