خبرگزاری کار ایران

از دعوت تلویزیونی تا چراغ سبز اینستاگرامی؛

ایران با زوج تاج - کی‌روش در جام جهانی؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۴۶

صحبت‌های شب گذشته مهدی تاج و چراغ سبز تلویحی کی‌روش برای بازگشت به ایران احتمال همکاری دوباره این دو نفر را در جام جهانی قطر افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند روز دیگر یعنی مورخ 8 شهریورماه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون برگزار می‌شود و قرار است مهدی تاج، عزیز الله محمدی و میرشاد ماجدی برای تصدی این سمت با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران که مسئولیت دشوار مدیریت تیم ملی در مسیر جام جهانی را هم در پیش دارد معرفی خواهد شد.

در روزها و ماه‌های اخیر بحث زیادی پیرامون نیمکت مربیگری تیم ملی وجود داشته و در مقطعی حتی کمیته فنی فدراسیون فوتبال رأی به عزل اسکوچیچ از این سمت و انتخاب گزینه دیگری به جای او داد ولی در نهایت اسکوچیچ ابقا شد و در سمت خودش باقی ماند ولی هنوز هم او مخالفان جدی زیادی دارد که موافق حضورش روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نیستند و ماجرای ماندن یا کنار رفتنش تا پیش از مسابقات قطر به انتخابات فدراسیون فوتبال و تصمیم رئیس جدید فدراسیون موکول شد.

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که از او به عنوان شانس اصلی پیروزی در مجمع انتخاباتی یاد می‌شود مهدی تاج است که پیش از این دوره طولانی مدتی به عنوان رئیس و نایب رئیس بر مسند فدراسیون فوتبال حضور داشته و حالا سودای بازگشت به این مسئولیت را دارد.

تاج شب گذشته میهمان برنامه تلویزیونی بود و در این برنامه توضیحات مفصلی در خصوص دوره کاری خودش و پرونده ویلموتس ارائه داد و در خصوص برنامه‌های آینده‌اش هم صحبت کرد و اعلام کرد گزینه او برای هدایت تیم ملی کارلوس کی‌روش است.

تاج در این گفتگو گفت :

من آقای کی‌روش را تایید می‌کنم و ایشان را قبول دارم. اگر انتخاب بشوم من با کی‌روش نتایج را گرفتم و بهترین فدراسیون بعد از انقلاب دوره ما بوده، پنج تیم به جام جهانی رفته، بهترین کمپ را ساختیم و بهترین نتایج تاریخ را در فوتبال بزرگسالان گرفتم، فوتسال و فوتبال ساحلی دوم و سوم دنیا بود، الان هفدهم، هجدهم شده است. عده‌ای می‌گویند چرا آمدید؟ آمدیم که اینها را درست کنیم. پرسپولیس و استقلال از جام باشگاه‌های آسیا حذف شدند و آمدیم آنها را برگردانیم. من فکر می‌کنم کی‌روش مربی موفقی است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم همین است که اگر انتخاب بشوم قاعدتا به‌صورت جدی با تیمم روی این موضوع فکر می‌کنیم.

ساعتی بعد از این صحبت های تاج و پخش شدن گسترده آن در رسانه ها و فضای مجازی بود که کارلوس کی‌روش پستی در صفحه شخصی خودش که ویدیویی از دوران حضورش در تیم ملی ایران را منتشر کرد و نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم».

ایران با زوج تاج - کی‌روش در جام جهانی؟!

اگرچه کی‌روش مستقیماً به صحبت‌های مهدی تاج و در خصوص خودش واکنشی نشان نداده ولی این پست او دقایقی بعد از آن مصاحبه تلویزیونی در اذهان عمومی به عنوان نوعی چراغ سبز از سوی سرمربی پرتغالی برای بازگشت به ایران تعبیر شده است و بدین ترتیب به نظر می‌رسد هم تاج و هم کی‌روش برای همکاری دوباره با یکدیگر آماده هستند و احتمالاً در صورت انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید شاهد بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی باشیم و این زوج در جام جهانی مسئولیت فوتبال ایران و تیم ملی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز