خبرگزاری کار ایران

جان واریو: امیدوارم تعطیلات روند خوب را قطع نکند / ساپینتو در حال ساختن تیم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۳۲

بازیکن اسبق استقلال گفت: ساپینتو کارش را خوب انجام داده است.

فابیو جان واریو هافبک سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص برد این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بعضی بی حوصله هستند. باید توجه داشته باشند وقتی یک‌ مربی خارجی به ایران می‌آید هیچ شناختی از هیچ بازیکنانی ندارد.

وی ادامه داد: برخی حوصله نداشتند و در هفته‌های گذشته مسائلی را ایجاد کردند. ساپینتو در حال ساختن تیم است و باید به وی زمان داد تا تفکراتش را در تیم حاکم کند.

جان واریو در مورد اعتراض استقلال به داوری عنوان کرد: مسائل داوری همیشه هست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به مسائل داوری فکر کند. بازیکنان و مربیان نباید روی داوری حساسیت داشته باشند و تمرکزشان را از دست بدهند.

بازیکن سابق استقلال درباره نقطه ضعف این تیم گفت: باید به خط هافبک و نبود هافبک بازیساز اشاره کنم. ما در این تیم بازیکنی نمی‌بینیم که برای مهاجمین موقعیت ایجاد کند.

وی در پایان گفت: اینکه استقلال به مدعی اصلی تبدیل شود بستگی به نظر و دیدگاه سرمربی دارد. باید دید در تعطیلات و آینده پیش رو تمرینات به چه شکل پیش می‌رود. امیدوارم تعطیلات شرایط خوب را از بین نبرد و این روند صعودی همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز