خبرگزاری کار ایران

رحمتی: نتیجه بازی عادلانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۸۷۷

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دو موقعیت جدی مقابل سپاهان داشتیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، بازی در مقابل این تیم سخت هست؛ در نیمه اول مسابقه به دنبال کنترل سپاهان بودیم.

وی افزود: می‌دانستیم دفاع چپ و راست سپاهان نقطه قوت آن‌ها است و بازیکنانمان موفق شدند آن‌ها را کنترل کنند. بازی در نیمه اول متعادل بود، برای دقایقی مالکیت توپ را هم داشتیم و موقعیت هم خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: در نیمه‌دوم با توجه به مصدومیت شریفات و تعویض‌ها و جوی که هواداران سپاهان ایجاد کردند، سپاهان به بازی مسلط شد، ما هم موقعیت‌هایی داشتیم مثل توپی که قائدرحمتی از کنار دروازه به بیرون فرستاد؛ در مجموع فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

رحمتی ادامه داد: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم، از مسئولان و به خصوص هواداران که از اراک آمده بودند تشکر می‌کنم چون نشان دادند که به معنای واقعی کلمه هوادار آلومینیوم هستند، فکر می‌کنم تک امتیاز مقابل سپاهان نتیجه خوبی بود.

وی در خصوص سبک بازی آلومینیوم در خارج از خانه اظهار کرد: همینطوری که تیم‌ها در اصفهان می‌خواهند سپاهان را کنترل کرده و امتیاز کسب کنند، ما هم به دنبال همین کار بودیم، هر چند به اذعان اکثر کارشناسان تیم ما در بازی‌های قبلی با اختلاف کمی در کیفیت، بازی را واگذار کرد، در بازی‌های قبلی روی تک موقعیت‌ها بازی را واگذار کردیم، بازیکنان جوانی که به تیم ما اضافه شدند زمان می‌برد تا سنگینی فشار بازی‌های خانگی را درک کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: پرسپولیس در مقابل ما روی یک تک موقعیت به گل رسید، در مقابل تراکتور در دقیقه ۳ گل دریافت کردیم و بعد از آن هر چه زدیم به در بسته خورد، با قرعه سختی مواجه شدیم، خوشحالم توانستیم به انسجام لازم دست پیدا کنیم، در ادامه راه با حمایت هواداران سعی‌ می‌کنیم تمام امتیازات خانگی را کسب کنیم.

رحمتی با اشاره به جدایی بازیکنان تاثیرگذار تصریح کرد: تصمیم جمعی‌ که گرفته شد بر مبنای این بود که تیم را جوان کنیم، با صحبت‌ها و جلساتی که داشتیم من این ریسک را قبول کردم که تغییرات زیادی در تیم داشته باشیم؛ می‌خواستم شاکله تیم را حفظ کنیم ولی همه موارد در دست ما نبود، بازیکنان ما با پیشنهادات بهتر سایر تیم‌ها روبرو شدند، از جمله علی‌نژاد که به سپاهان پیوست، رامتین سلیمان‌زاده و پوریا اریاکیا را نیز از دست دادیم.

وی بیان کرد: دو بازیکن خارجی خیلی خوب داریم ولی چون دیر به جمع ما اضافه شدند، باید از بازیکنانی استفاده کنیم که هماهنگی بیشتری دارند، مطمئن باشید در ادامه راه هماهنگی در تیم ما ایجاد خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: افتخار می‌کنم که در سپاهان بازی کردم و با این تیم دو قهرمانی به دست آوردم، از باشگاه سپاهان هم به خاطر استقبال خوبی که داشتند تشکر می‌کنم، امیدوارم این فرهنگ خوبی به جای اتفاقات بدی که در فوتبال ما می‌افتاد، جایگزین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز