خبرگزاری کار ایران

پیش بازی ملوان- فولاد خوزستان؛

شاگردان نکونام در مرداب انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۲۴

فولاد خوزستان برای کسب پیروزی مقابل ملوان با انگیزه کار سختی در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ملوان از ساعت 19 روز شنبه نوزدهم شهریور ماه سال جاری در هفته ششم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. تقابلی متفاوت با انگیزهای برای بقا و بالانشینی در لیگ برتر است که حتی در جذب بازیکن دو نقطه روبروی یکدیگر هستند. ملوان از ابتدای لیگ برای جذب بازیکنان مدنظر با مشکل روبرو است و با مشکلات اسپانسری مالی هم دست و پنجه نرم می‌کند. به همین بهانه به آخرین وضعیت دو می‌پردازیم: 

داور و ورزشگاه:

این بازی در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران انزلی و با قضاوت امیر سامان سلطانی برگزار می‌شود. هوای شرجی انزلی یکی از نقاط سخت برای مهمان است و کیفیت چمن ورزشگاه کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. این بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود.

داوران: امیر سامان سلطانی، ایوب غلام‌زاده، رحیم حاجیلو، محمدحسین ترابیان
ناظر: حسین نجاتی

تاریخچه تقابل‌ها:

در 5 مسابقه قبلی، 3 پیروزی سهم فولاد و یک پیروزی نصیب ملوان شده است. آخرین تقابل دو تیم به 13 مرداد 1400 در مسابقات جام حذفی باز می‌گردد که با پیروزی 2 بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

شاگردان نکونام در مرداب انزلی

ملوان بندر انزلی: 

شاگردان مازیار زارع در 5 بازی نخست خود 3 شکست و 2 تساوی کسب کردند و با 2 امتیاز قعرنشین لیگ برتر هستند. نماینده انزلی در لیگ برتر هفته گذشته در سیرجان با نتیجه یک بر صفر و با گل به خودی در دقایق پایانی بازنده شد تا حسابی حسرت تک امتیاز آن مسابقه را متحمل شوند. آنها در این مسابقه به دنبال کسب اولین پیروزی خود هستند، کاری که بسیار سخت به نظر می‌رسد. شرایط مالی ملوان و عدم جذب مهاجم خارجی جز دغدغه‌های مهم مازیار زارع هستند. سرمربی ملوان معتقد است به دلیل اینکه تیمش حامی خاصی ندارد، «یتیم» است و فدراسیون تمامی قانون‌ها و موارد را روی سپیدپوشان خزر آزمایش می‌کند. چرا که قانون عدم استقرار هواداران پشت دروازه‌بان مهمان فقط در انزلی انجام می‌شود.

فولاد خوزستان:

فولاد در 5 مسابقه قبلی خود 3 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده و با 9 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد. شاگردان نکونام در هفته پنجم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان در خانه با تساوی بدون گل متوقف شدند. تیم نکونام نشان داده بیشتر به دنبال پیروزی اقتصادی است و با تیم‌هایی که دفاع منسجمی ارائه می‌کنند با مشکل مواجه می‌شود. در روزهای اخیر نکونام گزینه دستیاری کی‌روش در تیم ملی بود که با پاسخ منفی وی روبرو شد. بزرگترین دغدغه نکونام در این مسابقه زمین چمن ورزشگاه شادروان سیروس قایقران است که می‌تواند روی کیفیت بازی این تیم مشکل ایجاد کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز