خبرگزاری کار ایران

حسینی: بازی ما مقابل گل گهر سخت‌تر از دیدار با استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۶۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:‌ گل گهر ثبات کادرفنی داشته و برای ما این مسابقه سخت از استقلال است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بعد از بازی سخت مقابل استقلال، یک بازی مهم و دشوار دیگری مقابل گل گهر داریم که به نظرم یکی از مدعیان این فصل است. آنها ثبات مدیریتی و ثبات کادرفنی در سه سال گذشته داشته اند. گل گهر باشگاه باکلاسی است و بازی بسیار سخت تر از بازی با استقلال خواهد بود.

وی عنوان کرد: مشکلی که در این بازی داریم ریکاوری است. سرمربی تیم ملی یکشنبه می‌خواهد به ایران بیاید و نمی دانم چه اجباری بود که دو دیدار پیکان در فاصله چهار روز برگزار شود. با توجه به کیفیت زمین‌ها در ایران و نداشتن ریکاوری مناسب، اطمینان دارم در بازی با گل گهر از لحاظ بدنی دچار دردسر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد:  موضوعی که سبب نگرانی من شده، بحث مصدومیت بازیکنان است. از سهیل مهدی خواهش می‌کنم خودش را جای ما بگذارد. چه اصراری بود وقتی تیم ملی دچار تغییرات شده و مشخص نیست مینی کمپش از چه تاریخی شروع می‌شود، بازی‌ ما را تا این اندازه فشرده بگذارند و من تا این اندازه نگران شوم. وقتی یک تیم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی می‌کند، بازیکنانش به شدت از لحاظ انرژی تخلیه می‌شوند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. در این وضعیت اگر بخواهیم سه روز بعد یک بازی فشرده دیگر انجام بدهیم، بی‌عدالتی در حق پیکان است و از همین جا اعتراض خود را اعلام می‌کنم. امیدوارم دیگر این بی‌سلیقگی‌ها و سوء مدیریت‌ها را نداشته باشیم.

حسینی در خصوص اینکه با توجه به شرایط اخیر برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان به دلیل فشردگی رقابت ها آیا این امکان وجود دارد که مربیان لیگ برتری دور هم بنشینند و درمورد چینش بازی‌ها جلسه بگذارند، گفت: نمی‌توانم به این شکل روی برنامه ریزی ریز شوم. سرمربی تیم ملی باید با سازمان لیگ برنامه ریزی کند اما خیلی راحت می توانستند این بازی را یک روز عقب اندازند زیرا مشخص نیست کمپ تیم ملی چه زمانی شروع شود. سرمربی محترم تیم ملی یکشنبه می‌خواهد به ایران بیاید. تعطیل کردن لیگ اشتباه بزرگی است اما می‌توانیم زمان تمرینات تیم ملی را بیشتر کنیم. در هیچ جای دنیا از این متد استفاده نمی‌شود که بازیکن فقط به اردو برود، این کار منسوخ شده است.

وی در خصوص هجمه‌های وارد شده به عملکرد تیم پیکان و دفاعی بازی کردن شاگردانش مقابل استقلال و اینکه آیا برای بازی با تمام تیم‌های بزرگ برنامه دفاعی دارد، اظهار داشت:‌دیگر هیچ جای دنیا از این حرف‌ها نمی‌زنند هر مربی بر اساس توانمندی تیمش و حریف برنامه‌ریزی می‌کند تا تیمش نبازد خیلی‌ها اصلا نمی‌دانند دفاع اتوبوسی چه معنایی دارد. تیم ما دقایقی از بالا و دقایقی از یک دوم زمین پرس کرد در برخی دقایق نیز عقب‌تر دفاع کردیم دفاع اتوبوس یعنی اینکه کل تیم‌ات درون 18 قدم برود.

سرمربی پیکان افزود: ما اصلا مقابل استقلال دفاع اتوبوسی نکردیم این داستان بهانه‌جویی بود اگر کسی می‌خواهد به این شکل بحث فنی انجام بدهد ابتدا یکبار دیگر بازی ما با استقلال را ببیند و سپس اظهارنظر کند. بارها نشستم و این مسابقه را تماشا کردم پیکان یک بازی روان و خوب انجام داد و حتی می‌توانست برنده شود استقلال هم می‌توانست برنده شود. هر دو تیم خیلی پرتلاش و قوی ظاهر شدند اما در نهایت بازی مساوی تمام شد.

حسینی در خصوص اینکه با توجه به بدون باخت بودن گل‌گهر آیا پیکان درصدد رقم زدن اولین شکست این تیم در فصل جاری است گفت: هر دو تیم دنبال کسب نتیجه خوب از این بازی هستند بازی بسیار دشواری است. پیکان آمار خیلی بدی مقابل گل‌گهر دارد و حریف دو سال متوالی ما را در تهران شکست داده است. یکی از تیم‌های بسیار خوب این دوره از رقابت‌ها گل‌گهر است که نیمکت بسیار خوبی دارد.دست مربی خوب و محترم‌شان برای تعویض کردن باز است و می‌تواند به راحتی تغییر سبک بدهد. امسال گل‌گهر یکی از بهترین تیم‌های ایران است اما باید فردا برای برگزاری این بازی سخت به زمین برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در خصوص گل نزدن پیکان در سه دیدار اخیر، توضیح داد: ما دو بازی است گل نزدیم مقابل نساجی و استقلال این آمار ضعیف گلزنی برای خیلی از تیم‌ها است بازی‌ها دشوار است و تیم‌ها ساختار دفاعی را به شدت رعایت می‌کنند. گل زدن خیلی سخت شده است و نمی‌توانیم به بچه‌های خط جلو پیکان انتقاد داشته باشیم اما خلق موقعیت کرده‌ایم. برابر نساجی و مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی خلق موقعیت کردیم بدترین بازی پیکان مقابل مس‌کرمان بود و هیچ توجیهی برای آن نداریم. بد بازی کردیم و به بدترین شکل ممکن باختیم.

حسینی در مورد اینکه آیا دیدار با استقلال نقطه عطفی برای خودش بود گفت:‌ فوتبال به این شکل نیست که همیشه بخواهیم به یک مدل بازی کنیم زمانی مقابل تیم قوی‌تر و در شرایطی که جو ورزشگاه روی تیم‌تان قالب است و حریف مهره‌های بهتری دارد وادار به عقب‌تر بازی کردن می‌شوید.به من الکی هجمه وارد می‌کنند تا نتیجه نگرفتن‌ها را توجیه کنند.

وی اضافه کرد: همه بازی‌ها را می‌بینم خیلی از تیم‌ها راحت دفاع می‌کنند و صدای هیچکس در نمی‌آید ضمن اینکه ما یک مدل دفاع نکردیم در نقاط مختلف زمین این کار را انجام دادیم و تا جایی که بازیکنانم توانمندی داشتند دنبال پاس دادن بودیم.

سرمربی پیکان در خصوص عملکرد درخشان سامان فلاح کاپیتان جوان تیمش در بازی با استقلال توضیح داد: همه بچه‌ها در آن بازی خوب بودند، فلاح مدافع جوان و 20 ساله‌ای است که سه فصل در لیگ ایران بازی می‌کند استانداردهای مدافع وسط بین‌المللی را دارد به این شرط که مغرور نشود و همین روند را ادامه بدهد. در این حالت می‌توانیم روی او در سطح بالایی حساب باز کنیم.

حسینی در خصوص اینکه با توجه به وقفه حدود 20 روزه لیگ برتر برنامه‌ای برای بازی‌های تدارکاتی شاخص دارند گفت:‌ ابتدا باید دید بازی‌ها چه زمانی شروع می‌شود وقتی می‌گویید شاخص یعنی اینکه به خارج بروید و با یک تیم خارجی بازی کنید. برنامه ما در این مدت معمولی است دو سه روز تمرین را تعطیل می‌کنیم و پس از آن کار را شروع خواهیم کرد. چند بازی دوستانه نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز