خبرگزاری کار ایران

حسینی: داور چشمش را روی اخراج بازیکن اسقلال بست/ جسارت را از فغانی یاد بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۳۰۷

سرمربی پیکان در مورد تقابل تیمش با استقلال در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست بعد از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی بدی نبود ما و استقلال به دنبال فوتبال قوی بودیم. برای این بازی زحمت کشیده بودیم و بهانه نیاوردیم و با وجود اینکه چند بازیکن جدا شدند خوب خودمان را آماده کردیم. آنها بهترین تیم ایران هستند و هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند. موقعیت های خوبی درست کردیم ولی بحثی که هست بحث قضاوت این بازی است. من نمیدانم و معمولاً درمورد داوری صحبت نمی‌کنم اما چیزی که هست اگر گلر ما بیرون محوطه تک به تک را با دست می‌گرفت به راحتی می‌گذشت یا داور اخراج میکرد؟

وی افزود: اگر بازیکن یک کارته ما دو مرتبه جلوی حمله را می‌گرفت داور کارت نمیداد؟ بازیکن شماره ۹ آنها که یک کارت داشت دو مرتبه خطا کرد، آقایان کارشناس ببینند، داور راحت چشمش را روی خطا بست. این واقعا ما را اذیت کرد و داورانی که ادعا دارند جسارت را از آقای فغانی یاد بگیرند. آقای فغانی به لوگوی تیم‌ها نگاه نمی‌کند. بازیکن حریف توپی که گل بود را با دست گرفت. به راحتی تیمی که با کمترین حاشیه و کمترین قرارداد کار می‌کند اینطور حقش ضایع می‌شود.

سرمربی پیکان در مورد بی دقتی بازیکنانش گفت: کیفیت بچه های ما قایل قبول است و نزدیک به ۲۰ روز بازی نکردیم و مقابل تیم قوی استقلال موقعیت از دست دادند ولی در این مسابقات گل کم رد و بدل می‌شود و موقعیت های خوب را از دست بدهید. وقتی یک تیمی فرصت درست می‌کند یعنی زحمت کشیده است و حالا دیگر تمام شد.

حسینی ادامه داد: ما بازی‌ای را از دست ندادیم. این جام حذفی بوده و تیم حریف از موقعیت بهتر استفاده کرده و از بابت قضاوت ضربات بدی خوردیم. در نیم فصل بازیکن تاپ نمی‌توانید جذب کنید. تنها تیمی که توانسته فولاد بوده و سوپرمارکت نیست که پول برداریم و جنس بخریم. تیم های خوب بازیکنان خود را نمی‌دهند و بعید است که در نیم فصل بازیکنی به آن شکل جابجا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز