خبرگزاری کار ایران

امید وحدتی ها را از هتل بیرون کردند

بنگر: با این شرایط بهتر است به جای تمرین برویم خانه استراحت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۲۸

کاروان تیم امید وحدت ساعاتی پیش از بازی با آرمان گهر از هتل اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم امید وحدت خراسان که تنها نماینده استان در لیگ دسته اول است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و حالا ساعاتی پیش از دیدار هفته سوم مقابل آرمان‌گهر سیرجان کاروان این تیم از هتل اخراج شد و حالا مشخص نیست شرایط تیم در این بازی چه خواهد شد.

محسن بنگر، سرمربی امید وحدت که به شدت از اتفاقات رخ داده عصبانی بود در گفتگویی کوتاه با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم و حرف‌مان را باید پیش چه کسی ببریم. اوایل فصل اتفاقات خوبی افتاد و حمایت‌های خوبی از ما می‌شد ولی الان مدتی است که هیچکدام از مسئولان باشگاه را نمی‌بینیم و پیدایشان نمی‌کنیم تا گلایه‌هایمان را مطرح کنیم.

وی افزود: وقتی چند ساعت قبل از بازی خانگی ما را از هتل بیرون می‌اندازند مشخص است که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. شاید واقعاً نمی‌خواهند تیم داشته باشند. با این شرایط ما هم بهتر است به خانه برویم و استراحت کنیم. نمی‌دانم بازی امروز چه خواهد شد. بازی اول سه هیچ شد و بازی دوم هم با تیم امید داخل شدیم و حالا شاید مجبور شویم دوباره با تیم امید برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز