خبرگزاری کار ایران

نتیجه‌ای باز هم در خصوص حق پخش حاصل نشد

اعتراض مدیرعامل پرسپولیس به برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۴۵

مدیرعامل پرسپولیس تهران به برگزاری دیدار در ورزشگاه دستگردی اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه بازی هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بچه‌های ما بازی خیلی خوبی انجام دادند ولی چیزی که اینجا مفقود مانده این است که چرا تیمی که شرایط میزبانی ندارد و به قول خودشان زیرساخت ندارند، چرا اجازه می‌دهند بازی اینجا برگزار شود؟ هوادار ما را محروم کردند. 10 درصد اینجا سهم هواداران ما بود. هواداران ما، هواداران بانوان ما که به تازگی توانستند به ورزشگاه‌ها بیایند، می‌توانستند در این بازی حضور داشته باشند.

او ادامه داد: من می‌گویم اگر بناست بازی نباشد، باید برای همه نباشد. شما ببینید، سال گذشته به جهت اینکه زیرساخت در ورزشگاه تیم نساجی نبود، مجبور شد به دنبال جا در اصفهان، شیراز ، مشهد و جاهای دیگر بگردد ولی اینجا در شهر تهران می‌گویند زیرساخت ندارد، هوادار را در حضور در ورزشگاه را محروم می‌کنند. اگر بناست فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم باید همه چیز آن حرفه‌ای باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شما داوری را هم دیدید. فکر می‌کنم یک متر ، یک متر و نیم فاصله داشتند تا محوطه جریمه ولی لیگ شروع شده و داوری‌ها هم شروع شد. چون بردیم می‌گویم. اگر باخته بودیم، می‌گفتند چون نتیجه نگرفته دارد اعتراض می‌کند. شما ببینید در موقع دادن کارت‌ها و یا خطاهایی که می‌کردند. هیچ جای دنیا شما چنین چیزی را نمی‌بینید.

درویش در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی با تراکتور نیز گفت: هم با کمیته انضباطی و هم با فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. بناست مجددا بررسی شود و علت اینکه ما چرا محروم هستیم را اعلام کنند چون ما خودمان هم متوجه نشدیم. ما اصلا هواداری نداشتیم ، توهینی نکردیم. به چه جهت این تصمیم گرفته شده است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جلسه سازمان لیگ گفت: نتیجه‌ای باز هم در خصوص حق پخش حاصل نشد. بناست در یک جلسه دیگر و تعامل با صدا و سیما ، بتوانیم حقوق و حق‌مان را بگیریم. طی این هفته نیز 2 -3 تا جلسه با مسئولین کشوری هستند که باید پیش آنها برویم. امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود و حقوق و حقی که دنبالش هستیم را بدست آوریم. پیشتر می‌گفتند هر دو متعلق به دولت هستند ولی امروز سهام‌دار داریم. الان سهام‌دارها طالب حق‌شان هستند. ان‌شاءالله که ما پیگیری می‌کنیم.

او در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس نیز اظهار داشت: اساسا باشگاه وظیفه دارد، بازیکنانی که کادر فنی اعلام می‌کند را تا آنجا که امکان دارد را خریداری کند. گل‌محمدی محبت دارد.

درویش در خصوص پرداخت هزینه به ورزشگاه آزادی نیز گفت: ما به جز زمین آزادی بنا نیست از امکانات دیگری استفاده کنیم. سعی می‌کنیم که وسایل آرامش و تسهیل در رفت و آمد هواداران را آماده کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز