خبرگزاری کار ایران

مورینیو: بهتر است 4-0 ببازم تا چهار بازی 1-0 ببازم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۵۷

ژوزه مورینیو اصرار دارد که "بهتر است یک بازی را 4-0 ببازد تا چهار بازی را 1-0، زیرا در نهایت فقط سه امتیاز برابر اودینزه از دست داد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته پنجم سری آ تیم رم در خانه اودینزه به میدان رفت و با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

ژوزه مورینیو درباره شکست شاگردانش مقابل اودینزه گفت: توضیح من این است که بازی سختی بود، حریف سختی که می‌داند چگونه این نوع بازی را انجام دهد. شما نمی‌توانید در این مسابقات عقب بمانید، در غیر این صورت آنها واقعاً خوب دفاع می‌کنند، روی ضد حملات می‌روند، می‌توانند سرعت را کنترل کنند، خطاهای تاکتیکی انجام می‌دهند، بنابراین اگر از آن‌ها عقب بمانید، دچار مشکل می‌شوید."

او ادامه داد: "اوایل با پائولو دیبالا، که جدای از نتیجه از نظر من بهترین بازیکن زمین بود، شانس بزرگی داشتیم، اما بعد از آن ما در دست آنها بودیم. هر بار که اودینزه به روی ضد حمله می رفت، ما گل می خوردیم. شانس‌های ما یک ضربه سر و یک پنالتی احتمالی بود که ممکن بود به هر حال آفساید باشد، اما وقتی 4-0 شکست می‌خورید، نمی‌توانید درباره داور صحبت کنید. این قانون من است. من می گویم که ترجیح می‌دهم یک بازی را 4-0 ببازم تا چهار بازی 1-0، زیرا در نهایت به جای 12، فقط سه امتیاز از دست دادیم. هضم این ماجرا برای ما و هواداران سخت است، اما این زندگی است، ما پنج شنبه یک بازی دیگر داریم و به جلو می‌رویم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز