خبرگزاری کار ایران

صحنه جالب بازی رم و یوونتوس: بوسه دیبالا به دستان مورینیو(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۱۳

سرمربی تیم رم درباره صحنه جالب بازی مقابل یوونتوس با پائولو دیبالا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو پس از پیروزی 3 بر صفر رم مقابل مونزا مملو از تمجید از پائولو دیبالا، بود و همچنین پیامی را که فصل گذشته در یوونتوس به لاجویا داده بود را فاش کرد.

جالوروسی همچنان شکست ناپذیر است، در چهار بازی تنها یک گل دریافت کرده و در این لحظه پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل مونزا در صدر جدول قرار دارد.

دیبالا پس از تعویض به سمت مورینیو رفت و سپس با گفتگوی کوتاهی که این دو داشتند او بر دستان سرمربی پرتغالی بوسه زد.

مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت: "دلیل خندیدن من و دیبالا هنگام تعویض؟ سال قبل وقتی دیبالا با یوونتوس به اینجا آمده بود، به او گفتم تو خیلی خوبی پسر جان! امشب دقیقا همین حرف را تکرار کردم و هر دو خندیدیم. ما لبخند زدیم زیرا همه چیز به مرور زمان تغییر کرده؛ به یاد داشتیم که او قبلاً در این ورزشگاه به ما گل می زد و حالا برای ما گل می زند.

 شما اغلب استعدادهایی به دست می آورید که برای تیم بازی نمی کنند، اما پائولو استعداد بزرگی است که با تیم و برای تیم بازی می کند. اگرچه او برای این ساخته نشده اما با کارهای خارق‌ العاده به دفاع هم کمک می‌ کند. او سابقه مصدومیت دارد، اما اکنون در حال پیشرفت است. فکر می کنم دیبالا کارهایی که قرار است در قطر با تیم ملی آرژانتین انجام دهد را از همین حالا به ما در پیراهن رم نشان می دهد. شاید لیونل اسکالونی باید برای قدردانی چند بطری نوشیدنی برای من بفرستد، زیرا او یک بازیکن فوق العاده در اختیار خواهد داشت."

ویدیوی اقدام دیبالا برای ادای احترام به سرمربی پرتغالی را مشاهده می‌‌کنید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز