خبرگزاری کار ایران

مورینیو: از مصدومیت زانیولو ناراحتم اما نمی‌توانم شکایت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۳۳

سرمربی تیم رم درباره مصدومیت بازیکن جوان تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کرمونزه، ژوزه مورینیو سرمربی رم درباره مصدومیت زانیولو صحبت کرد. مورینیو اعتراف کرد که نگران زانیولو بود، اما شکایت بی فایده است، زیرا این زندگی و بخشی از فوتبال است.

رم که قبل از بازی خبرهای بدی در مورد مصدومیت جدی واینالدوم دریافت کرده بود، در ورزشگاه المپیک رم به تیم کرمونزه رفت. زانیولو قبل از پایان نیمه اول از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد.

در نهایت رم با گل اسمالینگ مدافع میانی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دو پیروزی متوالی در سری آ را به دست آورد. زانیولو بعد از بازی گزارش مصدومیت را به روز کرد و قضاوت کرد که این دررفتگی کتف بوده و انتظار می رود این مصدومیت حداقل 3 هفته باشد.

مورینیو پس از بازی در کنفرانس خبری گفت: ابتدا می‌خواهم از حریف تمجید کنم، کرمونزه مربی بسیار خوبی دارد و تیم آنها نیز بسیار قوی است، آنها باشخصیت بازی کردند و باعث شدند ما احساس سختی داشته باشیم.

من هم می‌خواهم از داور تمجید کنم. بازی بسیار فشرده‌ای بود، اما داور کارش را خوب انجام داد. در این بازی، ما واقعاً خوب بازی کردیم، اما وقتی شانس را از دست می‌دهید، همه چیز به اشتباه پیش می‌رود. این روزها چیزهای زیادی در حال رخ دادن است و ما از نظر احساسی بالا نیستیم، به خصوص زمانی که دوباره زانیولو را از دست دادیم.

مورینیو در مورد زانیلو مصدوم گفت: "نگران زانیلو هستم، اما شکایت فایده ای ندارد، زندگی همین است. این بخشی از فوتبال است. (مصدومیت) هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد، فقط باید به جلو نگاه کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز