خبرگزاری کار ایران

خاکسار صاحب مدال برنز کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۳۳۶

طراوت خاکسار نماینده وزن ۵۵- بانوان کشورمان صاحب مدال برنز لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شد

به گزارش ایلنا، طراوت خاکسار نماینده وزن ۵۵- بانوان ایران که با دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شده بود، امروز در مقابل توبا یاکان از ترکیه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

خاکسار در اولین دیدار خود در مرحله گروهی ایوانا کامنوا از بلغارستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و در دومین دیدار با ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی صفر صفر رسید. وی در سومین دیدار گروهی نیز ویولت لالو از ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.

نماینده وزن ۵۵- بانوان در دیدار حذفی در مقابل آنجلیکا ارولوجا از اوکراین قرار گرفت و در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف جلو بود هانسوکو شد و ترولوجا فینالیست شد. با فینالیست شدن حریف اوکراینی خاکسار نیز راهی دیدار رده بندی شد.

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- بانوان که با سه پیروزی و دو شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو۲۰۲۲ شده بود امروز در مقابل زهرا چاجای از مراکش با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و دستش از مدال کوتاه ماند.

چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذر بایجان که از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده، امروز به پایان می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز