خبرگزاری کار ایران

2 بازیکن نفت به دنبال انتقام از نفتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۷۸

2 بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دربی نفتی‌ها قصد انتقام از تیم خودشان را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان از ساعت 21 روز دوشنبه 14 شهریور در هفته پنجم فصل بیست و دوم لیگ برتر به مصاف  هم می‌روند.

در کنار حساسیت‌های مربوط به دربی‌ نفتی‌ها و هم استانی بودن دو تیم، نکته دیگری مورد توجه است. میثم تهی‌دست و عماد میرجوان پیش از این سابقه حضور در نفت مسجد سلیمان را دارند و هر دو بازیکن با ناراحتی از تیم قبلی خود جدا  و در این بازی انگیزه‌های مضاعفی برای انتقام از تیم سابق خود دارند. 

2 بازیکن نفت به دنبال انتقام از نفتی‌ها

*انتقام در پاسخ به شائبه تبانی و شرط‌بندی

ابتدا میثم تهی‌دست دو فصل از جمع مسجد سلیمانی‌ها جدا شد. دلیل ناراحتی این بازیکن شایعاتی بود که پیرامون تبانی‌ او و چند بازیکن دیگر مقابل ذوب آهن در فصل بیستم مطرح شد. در آن زمان علاوه بر اینکه هواداران با این بازیکنان درگیر شدند، محمود فکری و دستیارانش این بازیکنان را کنار گذاشتند. نیما انتظاری، میثم تهیدست و مصطفی ناییج‌پور آن زمان از تیم اخراج شدند. 

در واکنش به این موضوع شایان مصلح همبازی سابق تهیدست که آن زمان عضو سپاهان بود، اظهار داشت: «با میثم تهیدست از سال ۹۲ در سپیدرود آشنا شدم و صمیمی‌ترین دوستم در میان بازیکنان است. تنها بازیکن فوتبالی هست که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم. او را از نزدیک می‌شناسم. او  مسلمان و به شدت معتقد به امام رضا (ع) و اهل بیت (س) است. خوب نیست با آبروی یک مسلمان به ناحق بازی شود. شاید فرد دیگری بود می‌گفتم ممکن است این کار را کرده باشد، اما میثم تهیدست از این کار‌ها نکرده و نمی‌کند. این حرف‌ها اصلاً در قامت او نیست.»

سعید لطفی در هم واکنش به صحبت‌های مصلح اعلام کرد‌: «ما هم خدا را قبول داریم و به دین و پیغمبر اعتقاد داریم. اما از نظر فنی فعلاً از تیم کنار گذاشته شدند.» 

در نهایت سه بازیکن جنجالی از نفت مسجد سلیمان جدا شدند.

تهی‌دست این اقدام مسجد سلیمان را در هفته بیست و نهم لیگ برتر( چهارم خرداد 1401) وقتی شهر اولین‌ها برای بقا در لیگ برتر به 3 امتیاز مسابقه نیاز مبرمی داشت، در ورزشگاه شهید بهنام محمدی جبران کرد. در آن بازی در حالی که تا دقیقه 95 بازی با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان در جریان بود، تهی‌دست کار را به تساوی کشاند. 

2 بازیکن نفت به دنبال انتقام از نفتی‌ها

*وداع عجیب کاپیتان و ماجرای درگیری در رختکن

میرجوان در فصل بیست و یکم لیگ برتر یکی از با تجربه‌ترین بازیکنان نفت مسجد سلیمان بود و در بعضی بازی‌ها حتی بازوبند کاپیتانی را به دست می‌بست.

این بازیکن در نهایت بعد از حواشی که در رختکن بعد از بازی صنعت نفت در هفته بیست و نهم به وجود آمد، از گروه واتساپی بازیکنان خارج و حتی در بازی استقلال هم کنار تیمش حاضر نبود. در آن مقطع مسعود پورمحمد، میلاد باقری و عماد میرجوان از جمع مسجد سلیمانی‌ها جدا شدند.

قضیه از این قرار بود که سرپرست وقت نفت مسجد سلیمان با مسعود پورمحمد درگیر شد. در ادامه هم عماد میرجوان، با انتقاد از مسائل پرداختی صحبت‌هایی را مطرح کرد که در نهایت موجب درگیری با عوامل نزدیک به تیم نفت مسجد سلیمان در رختکن شد. بعد از این اتفاق پورمحمد با انتشار متنی از تیمش وداع کرد. پورمحمد، باقری و میرجوان از گروه واتساپی تیم خارج شدند.

2 بازیکن نفت به دنبال انتقام از نفتی‌ها

*روز از نو، روزی از نو به دنبال انتقام قدیمی

در فصل جدید میرجوان، دیگر تیم نفتی یعنی صنعت نفت آبادان را انتخاب کرد تا با میرجوان همبازی سابق در سپیدرود دوباره هم تیمی شود. با این اوصاف 2 بازیکن شمالی صنعت نفت انگیزه زیادی برای انتقام از نفت مسجد سلیمان و اثبات توانایی خود دارند. باید دید که شرایط این بازی چطور پیش می‌رود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز