خبرگزاری کار ایران

میرجوان: گل دوم پرسپولیس آفساید بود/ مرادیان که موقعیت تک به تک گرفت، این حرف‌ها چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۱۵۰

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است کری‌خوانی سرخابی‌ها و عینک بدبینی باعث شده که درباره عملکرد دروازه این تیم شائبه ایجاد شده است. در حالی که گل دوم پرسپولیس آفساید بوده است.

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان بود و هوادارانش در ورزشگاه حاضر بودند، سعی ما بر این بود که در 20 دقیقه ابتدایی، بازی را کنترل کنیم اما متاسفانه گرفتار جو شدیم و گل دریافت کردیم. در ادامه تلاش‌هایی برای جبران نتیجه داشتیم که حتی در یکی از صحنه‌های پایانی نیمه اول فرصت جبران نتیجه را داشتیم؛ اما توپ‌مان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی خیلی بهتری ارائه دادیم و حتی کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص انتقاد هواداران نسبت به آمار گلزنی تیمش عنوان کرد: اول اینکه باید میانگین گلزنی لیگ را بررسی کنیم. دوم اینکه تیم ما در بازی سختی مانند پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، انصافاً خلق موقعیت پایینی داشتیم؟ انصافاً بعضی مواقع بدشانسی هم یار ما بود. ضمن اینکه شما سطح بودجه بقیه تیم‌ها را با تیم ما مقایسته کنید. ما از جان و دل وظیفه داریم برای تیم بجنگیم و می‌جنگیم؛ اما تیم‌های متمول گرانقیمت طبیعتاً شانس ارائه بازی بهتری دارند.

میرجوان در رابطه با شائباتی که هواداران سرخابی درباره عملکرد احسان مرادیان مقابل پرسپولیس مطرح می‌کنند، تصریح کرد: در فوتبال حرفه‌ای این صحبت‌ها خنده‌دار است. طرفداران سرخابی به واسطه کری‌خوانی که با هم دارند به همه چیز با عینک مشکوکی نگاه می‌کنند.اگر کسی  در جریان بازی گل دریافت کند متهم به کم کاری است اگر خیلی توپ بگیرد می گویند چون طرفدار رقیب بوده، اینقدر خوب بازی کرده است! کسی نمی گوید احسان مرادیان آن توپی که از عالیشاه در موقعیت تک به تک گرفت چه می‌شود؟ در صحنه گل دوم توپ ناخواسته به دست مدافع ما برخورد کرد و تغییر مسیر داد. این یعنی اینکه محاسبه مرادیان بهم ریخت. 

وی افزود: گل دوم پرسپولیس آفساید بود و تیم ما منتظر بود که داور این موضوع را اعلام کند. اما تصمیمش چیز دیگری بود و مدافع ما سریع به سمت مهاجم پرسپولیس رفت متاسفانه توپ با برخورد به او تغییر مسیر داد. آنها که همه چیز را رنگی می‌بینند این مسائل را هم ببینند.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره تقابل با نفت مسجد سلیمان در دربی نفتی‌ها، اظهار داشت: امسال همه بازی‌ها سخت است و بازی آسانی وجود ندارد. ما در این بازی همه تلاش‌مان را انجام میدهیم دست پُر از زمین خارج شویم. با توجه به حضور هواداران پرشور آبادانی در این بازی کار ما با حمایت‌شان آسان‌تر می‌شود.

میرجوان درباره توقع و خواسته‌های هواداران صنعت نفت عنوان کرد: در همه جای دنیا هواداران خواهان پیروزی تیم‌شان بوده و خواسته آنها همواره مورد احترام است. ما هم دلمان می خواهد طبق خواسته آنها پیش برویم. آنها از بیرون به شرایط تیم نگاه می کنند. ما هم امیدواریم  شرایط مالی خوبی برای تیم فراهم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز