خبرگزاری کار ایران

از سوی مهدی تاج؛

سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال اعلام شد / بلیت فروشی الکترونی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۶۶

امسال قصد داریم برای لیگ برتر جدید بلیت‌فروشی در استادیوم آزادی به صورت الکترونیکی باشد البته در ۵ ورزشگاه دیگر هم چنین کاری می‌‌کنیم.

سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری برای حضور در لیگ برتر چهاردهم اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال کشورمان در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی باشگاه‌های لیگ برتری در مورد بلیت‌فروشی لیگ برتر فوتبال کشورمان در فصل چهاردهم گفت: در فصل آینده بلیت فروشی ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی خواهد بود. سال گذشته ما فقط برای روبروی جایگاه این کار را انجام می‌دادیم که عده‌ای خریداری نمی‌کردند و در قسمت‌های دیگر استادیوم می‌‌نشستند اما امسال قصد داریم برای لیگ برتر جدید بلیت‌فروشی در استادیوم آزادی به صورت الکترونیکی باشد البته در ۵ ورزشگاه دیگر هم چنین کاری می‌‌کنیم و بلیت‌فروشی الکترونیکی در این ورزشگاه‌ها خواهیم داشت.

وی همچنین در مورد بودجه تیم‌های لیگ برتری برای لیگ برتر چهاردهم اظهار داشت: امسال تیم فوتبال صبا ۸،۵ میلیارد، نفت مسجد سلیمان ۱۱ میلیارد، فولاد ۲۷ میلیارد، ملوان ۷ میلیارد، نفت تهران ۱۸ میلیارد، پیکان ۱۱،۵ میلیارد، راه‌آهن ۱۱ میلیارد، پدیده ۸ میلیارد، ذوب‌آهن ۱۴ میلیارد، سایپا ۸ میلیارد، استقلال خوزستان ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون، گسترش ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون، تراکتورسازی ۱۸ میلیارد، سپاهان ۱۵ میلیارد، استقلال تهران ۱۵ میلیارد و پرسپولیس ۱۸ میلیارد تومان خواهد بود.

تاج تصریح کرد: این مبالغ البته شامل پاداش‌ها هم هست البته سایر موارد همانند حق ایاب‌و ذهاب و حق مسکن برای بازیکنان نباید بیشتر از ۲۰ درصد از قراردادشان بشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز