خبرگزاری کار ایران

نبود یک بازی ساز در استقلال به چشم می آید

مهابادی: نقطه قوت فصل گذشته، نقطه ضعف امسال شده

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۶۳۸

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم در 4 بازی هنوز به یک ترکیب ایده آل نرسیده و

داوود مهابادی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص تساوی استقلال در مسجد سلیمان اظهار داشت: هر ۲ تیم می‌توانستند برنده میدان شوند، هر چند که تیم نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست خیلی بهتر از استقلال بازی کرد و باید بگویم عالی بود چون خوب دویدند و تمام فضا ها را پوشش دادند.

وی ادامه داد: به نظرم ساپینتو هنوز به یک ترکیب ایده ال نرسیده است و این یعنی عدم شناخت از بازیکنانش . استقلال دراین چند بازی خیلی نوسان داشته است از خط دفاع گرفته تا خط حمله .

مهابادی در مورد نقاط ضعف و قدرت استقلال تصریح کرد : شاگردان ساپینتو در زمین بسیار سردرگم هستند و مثل بازی های قبلی نبود یک بازی ساز به چشم می آمد. فکر می کنم تنها بازیکن خوب تیم استقلال در این مدت حسینی بوده است.

پیشکسوت استقلال در مورد خط دفاع استقلال خاطرنشان کرد : مسأله ای که بیشتر باعث نگرانی من شده، این است که در فصل گذشته ساختار دفاعی استقلال عامل قهرمانی این تیم در لیگ بود هر چند خوب بازی نمی‌کرد، اما باز نتیجه گرا عمل می‌کرد. برعکس امسال این نقطه قوت به نقطه ضعف استقلال تبدیل و باعث شده در فصل جاری تیم‌های حریف خیلی راحت روی دروازه استقلال ایجاد موقعیت کنند. به نظرم تیم تحت هدایت ساپینتو نباید خیلی راحت به تیم‌های دیگر اجازه نزدیک شدن به دروازه‌اش را بدهد و باید با هوشمندی بالاتری از دروازه‌اش دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز