خبرگزاری کار ایران

دبیر: بابت کمیل قاسمی خیلی فحش خوردم/ برای حق مان باید در اتحادیه جهانی کرسی به دست آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۰۹

رییس فدراسیون کشتی در خصوص مدال طلای کمیل قاسمی که به دلیل دوپینگ حریفش با تاخیر به او رسید گفت: بابت این موضوع من خیلی فحش خوردم و خیلی‌ها تهمت زدند. بدانید روس‌ها نمی‌گذاشتند.

به گزارش ایلنا، علیرضا دبیر در مراسم اهدای مدال طلا مدال کمیل قاسمی اظهار داشت: تبریک می‌گویم به جامعه کشتی، به خود کمیل و خانواده‌اش و مربیانی که در آن زمان برایش تلاش کردند. افتخارش را همه جامعه کشتی می‌برند. بابت این موضوع من خیلی فحش خوردم و خیلی‌ها تهمت زدند. بدانید روس‌ها نمی‌گذاشتند و به نظرم جنگ با اوکراین باعث شد تا IOC این نظر را با قطعیت بدهد. حق کمیل هم طلا بود و نوش جان خودش و خانواده‌اش. امیدوارم خدا کمک کند و مدال طلا کشتی و دیگر ورزش‌ها روز به روز بیشتر شود.

وی افزود: من نه عضو هیئت اجرایی هستم و نه عضو اتحادیه جهانی، در حد مکالمه و نامه‌نگاری با آقای لالوویچ انجام دادم. چون ما اجازه نامه نگاری با IOC نداریم. کمیته ملی المپیک کارش بود. ما در حد 7-8 نامه با آقای صالحی امیری صحبت کردیم. اصل کار به نظرم جنگ روسیه و اوکراین بود که IOC پس از تحریم روسیه، نظر قطعی در این خصوص داد.

رییس فدراسیون کشتی گفت: وقتی یک مدال گرفته می‌شود به شخص دیگر داده می‌شود، یک پیام دارد.پیام آن هم این است که همه باید هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ذهنی پاک باشند.

دبیر اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم حق‌مان در کشتی خورده نشود، باید در اتحادیه جهانی کرسی بدست آوریم. آمریکا، روسیه و خیلی از کشورها در اتحادیه کرسی دارند. البته ما داشتیم و دوستان استعفا دادند که به نظرم کار خوبی نبود. اگر الان بودند، ما الان بهترین بهره‌برداری را داشتیم. من خودم هم کاندید شدم ولی کاری هنوز انجام ندادم. بنده گفتم که من یک ریال پول حلال جمهوری اسلامی ایران را که پول امام زمان (عج) می‌دانم را نمی‌روم خرج این مسائل کنم. این پول‌ها را می‌دهم به بچه‌ها که غذاهای خوب بخورند، لباس خوب بپوشند و بروند مدال بگیرند. میزبانی و اردوها به ما کمک می‌کند ولی چون کشتی بانوان و آقایان الان یکی شده است، میزبانی را دیگر به ما نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: من اگر بودم، سکه‌هایش را می‌دهم ولی معادل سازی می‌کند. من در این خصوص موضوع مالی نمی‌دانم و حرف نمی‌زنم ولی برای این بچه‌ها سعی می‌کنم. وظیفه خودم می‌دانم که در این خصوص تلاش کنم. البته حق کشتی را نمی‌دهند و من مجبورم در جلسه این گونه با آب و تاب صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز