خبرگزاری کار ایران

مربی مس کرمان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

غیبت حسین‌خانی در نشست خبری/ مربی مس: اتفاقات بازی دوستانه؟ داور باید بهتر عمل می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۰۹۱

مربی تیم فوتبال مس کرمان معقتد است اگر داور در بازی تدارکاتی مقابل گل‌گهر سیرجان بهتر عمل می‌کرد، آن بازی جنجالی نمی‌شد

به گزارش ایلنا، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان مقابل گل گهر سیرجان در هفت چهارم لیگ برتر شرکت نکرد و به دلیل بیماری محمود محمودی‌نیا  را ترجیح داد  مربی مس کرمان را به نشست خبری بفرستد تا به وی روحیه بدهد. او که در روزهای اخیر به دلیل مشکل بیماری قلبی بستری بود، فردا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

محمود محمودی‌نیا  در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: از جهات مختلف این بازی برای مس کرمان دارای اهمیت است. با توجه به هدفگذاری که کردیم و برنامه ریزی که داشتیم تا هفته چهارم وضعیت مناسبی در جدول داشته باشیم. استاندارد جهانی این است که هر تیمی می خواهد رتبه خوبی کسب کند تا هفته چهارم وضعیت خوبی داشته باشد. تیم‌هایی که تا هفته چهارم در بخش پایین جدول قرار  می‌گیرند کارسختی برای ادامه مسیر دارند و همچنین تیم‌هایی که در بالای جدول قرار می‌گیرند راه‌شان برای اهدافی که دارند، هموارتر می‌شود. بازی فردا قطعاً برای ما مهم است. گل‌گهر سیرجان تیم خوب و با شخصیتی است. به غیر از سال اول، در سال‌های دوم و سوم واقعا موفق بوده و سال چهارم را به خوبی مدیریت کرده است. کادرفنی این تیم واقعاً با تجربه است.

وی افزود: می‌دانیم که فردا بازی سختی مقابل گل گهر داریم. اعتقاد داریم که بازی گل گهر یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل ما است. به همین خاطر انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد است. حتی بیشتر از بازی استقلال. این موضوع را در تمرینات مس کرمان بعد از بازی استقلال دیدیم. اگر چه وقت کمی برای آماده سازی برای هفته چهارم داشتیم. در چند جلسه اخیر این انگیزه‌ها را مشاهده کردیم. انشاالله برنامه هایی که برای همه هواداران و آنهایی که دل‌شان با مس کرمان است، بهترین نتیجه را کسب کنیم و اهدافی که دنبال‌شان هستیم را بتوانیم دنبال کنیم.

مربی مس کرمان گفت: بعد از هشت سال اولین بار است که هواداران مس کرمان به ورزشگاه می آیند و این امتیاز بزرگی برای مس کرمان است. حمایت پرشور هواداران‌مان را داریم و نکته مهم این است. تیم مس هواداران زیادی در کرمان دارد. این تیم را دوست دارند و از آن خاطرات خوبی دارند. می خواهم خواهش کنم پای این تیم بمانند چرا که مس احتیاج به زمان دارد که بتواند پله پله مسیری که برایش ایجاد شده جلو برود. همه شما می‌دانید که فلسفه مس کرمان فصل گذشته در لیگ دسته یک تغییر کرد.

محمودی‌نیا پیرامون استفاده از ظرفیت‌های بومی در باشگاه مس کرمان گفت: به عنوان مدیری که سالیان سال در کنار این تیم بودم. فوتبال حرفه‌ای بومی و غیر بومی ندارد؛ اما باید به درصد بازیکن و مربی بومی توجه شود. مربیان غیربومی در گذشته به ما خیلی کمک کردند و در ادامه هم این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد اما اعتقاد داریم ظرفیت‌های بومی ما هم باید دیده شود. خوشبختانه در فصل گذشته که تیم به لیگ برتر آمد؛ حضور سرمربی و بازیکنان بومی مشخص بود. الان در لیگ برتر هم همین است مسئولان و مردم باید پای این تیم بمانند، تا به هدفش که بقا در لیگ برتر است، برسد. قطعاً مس نیاز به حمایت و انگیزه دارد. موج روانی مثبت از طرف هواداران خصوصاً به جایگاه شایسته تیم کمک کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا اتفاقات جنجالی بازی دوستانه این تیم مقابل گل گهر در بازی رسمی هم تکرار می‌شود، گفت: در هر صورت گل گهر تیم استان ما است و این تیم در توسعه فوتبال استان خیلی می تواند کمک کند. اصلاً درست نبود که درباره بازی دوستانه صحبت شود عوامل زیادی باعث شد که این اتفاق بیفتد. ما با باشگاه گل گهر، شخص امیر قلعه‌نویی و همه کسانی که دوست ما هستند، باید بیشتر به فوتبال استان کرمان کمک کنیم. در آن بازی هیچ کس مقصر نبود، داور می توانست بهتر عمل کند و تحت تاثیر بعضی مسائل قرار نگیرد. چرا که یک بازی دوستانه بود و اصلاً این مسائل ارزشی نداشت. قطعاً اتفاقات آن 10 دقیقه آخر هم نمی‌افتاد.

مربی مس کرمان تصریح کرد: فردا یک بازی رسمی است و همه چیز سر جای خودش است. از داور تا ناظر بازی که همه چیز را کنترل می‌کند. در بازی‌های قبلی لیگ برتر شخصیت مس کرمان را نشان دادیم و همه این موارد طبق قانون اجرا خواهد شد. اتفاق با گل گهر مربوط به بی نظمی بود که در بازی دوستانه اتفاق افتاد. شاید من محمودی نیا مجبور شدم عکس العمل نشان بدهم. نباید این صحبت(سوال خبرنگار) اینجا انجام می‌شد. ما باید زیبایی فوتبال را در مستطیل سبز انجام بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز