خبرگزاری کار ایران

حسینی: پیکان باید با کیفیت بالاتر بازی کند / تمیروف مورد هجمه فضای مجازی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۹۲۶

سرمربی تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد شاگردانش عملکردشان را در مسابقات پیش رو بهبود ببخشند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران اظهار داشت: سه هفته از مسابقات گذشته ما سعی کردیم روی تیم خودمان به قول معروف تمرکز داشته باشیم. سه بازی گذشته را به دقت بررسی کردیم. فکر میکنم بچه های ما باید حواس شان باشد در چه سطحی از فوتبال ایران بازی می کنند و به نظرم اگر می خواهیم روندمان نزولی نشود بچه ها باید با تمرکز و اراده و کیفیت بالاتر فوتبال بازی کنند. 

او ادامه داد: من روی صحبتم با تیم خودمان است با توجه به بازی هایی که انجام می شود خیلی باید حواسمان باشد که کیفیت کارمان بهتر باشد.

سرمربی پیکان درباره اینکه آیا روند تیمش ادامه دار است یا خیر گفت: هر مسابقه شرایط خودش را دارد. به هر شکل شروع مسابقات است، در ابتدا گفتم بچه های ما باید بدانند کجای فوتبال ایران کار می کنند. ما در بالاترین سطح یعنی لیگ برتر بازی می کنیم و بچه ها باید بدانند که در هر مسابقه با تمام توانشان ظاهر شوند تا کمبودهایمان را پوشش بدهیم. نباید فریب این دو پیروزی را بخوریم و هر بازی باید با تمرکز کامل در مسابقات ظاهر شویم.

حسینی درباره مصدومیت امیرحسین غلامی بیان کرد: ببینید آدم ها صحبت می کنند، در عصبانیت حرف می زنند اما در واقعیت یک بازیکن جوان خودمان را به علت یک مصدومیت شدید فوتبالی از دست دادیم. فقط اینجا آرزوی سلامتی برای این جوان خوب دارم و امیدوارم که به فوتبال برگردد. فقط غم آن بازیکن را میخورم. اگر من یک صحبتی کردم و بازیکن چیزی گفته، همه چیز گذرا است و فراموش می شود. چیزی که می ماند این است که یک بازیکن خوب مان را به بدترین شکل ممکن از دست دادیم. این هم بالاخره فوتبالی بوده و نمی شود به دنبال مقصر گشت. اتفاقاتی است که داخل فوتبال رخ می دهد. اگر هم صحبتی می شود بعد از هیجان بازی است و باید سریع فراموش کنیم. باید به فکر این باشیم که به جوان کمک کنیم تا به فوتبال بازگردد.

سرمربی پیکان درباره اینکه گفته می شود ضمن اطلاع از سه جلسه محرومیت با شکایت باشگاه نفت مسجد سلمیان در مسابقه هفته سوم حضور یافته بود، گفت: من اطلاعی ندارم. هیچ رایی ابلاغ نشده است.

مجتبی حسینی همچنین درمورد خرید تمیروف عنوان کرد: تیم ها بر اساس نیازشان بازیکن جذب می کنند و بازیکن با توجه به قیمتش و تجربه ای که در یکسال گذشته فوتبال ایران داشته می تواند به ما کمک کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. یک بازیکن جوانی است که سابقه بازی در تیم پاختاکور و تیم ملی ازبکستان را داشته است. به نظرم پارسال متاسفانه یک مقدار مورد هجمه فضای مجازی قرار گرفت و او می تواند به ما کمک کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز