خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ هنوز جواب نداده است؛

بلاتکلیفی تراکتور در مورد محل بازی با هوادار

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۱۰

سازمان لیگ هنوز جواب استعلام تراکتور برای محل بازی با هوادار را نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر باید در تبریز از هوادار میزبانی کند. این در حالیست که این تیم تبریزی در دیدار هفته دوم مقابل ذوب آهن که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد به دلیل آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) در استادیوم دیگر این شهر یعنی ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف حریف اصفهانی خود رفت و همانجا مسئولان تراکتور از آماده سازی ورزشگاه برای هفته چهارم و دومین دیدار خانگی خود خبر دادند.

طبق گفته مسئولان باشگاه تراکتور روز شنبه باشگاه اعلام آمادگی کرد تا در ورزشگاه یادگار به مصاف هوادار برود و از مسئولان سازمان لیگ وضعیت این ورزشگاه را استعلام کرد تا در صورت تایید آنها بازی هفته چهارم در این محل برگزار شود ولی تا این لحظه و در فاصله 2 روز مانده به بازی هنوز پاسخی از سوی سازمان لیگ در این خصوص داده نشده است.

با توجه به اینکه باشگاه تراکتور برای بلیت فروشی این بازی باید برنامه ریزی کند این تعلل سازمان لیگ آنها را دچار مشکل کرده است و سامانه بلیت فروشی این بازی در ورزشگاه یادگار هم ایجاد شده ولی به همین دلیل هنوز باز نشده تا تماشاگران بتوانند بلیت بازی را تهییه کنند.

مسئولان سازمان لیگ قرار است تا فردا نظر نهایی را در این خصوص اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز