خبرگزاری کار ایران

این تیم تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد

بهتاج: آماده میزبانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) هستیم/ جذب یک مهاجم خارجی را همچنان پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۲۲۹

مدیرعامل تراکتور در مورد جذب مهاجم خارجی از سوی این باشگاه توضیح داد.

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج تراکتور در سه هفته گذشته از لیگ برتر و شکست مقابل فولاد عنوان کرد: به نظرم تراکتور مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت ولی دو پنالتی که برای این تیم گرفته شد در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و ما هم بابت این دو پنالتی اعتراض داریم. در کل با وجود اینکه از حریف عقب افتادیم ولی توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت در ثانیه‌های پایانی روی بدشانسی گل سوم را خوردیم. درست است نتیجه خوبی نگرفتیم ولی عملکرد فنی تیم آنقدرها هم بد نبوده است. اینکه توانستیم به بازی برگردیم و دو گل خورده را جبران کنیم اتفاق مهمی بود که البته متاسفانه به نتیجه نرسید.

وی در مورد نتایج نه چندان خوب تراکتور در سه هفته ابتدایی گفت: هنوز زود است بخواهیم در مورد عملکرد تیم نظر بدهیم و تازه سه هفته از مسابقات گذشته است. تراکتور تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان بیشتر دارد و مطمئنم تیم با توجه به شرایطی که دارد به زودی روی دور نتایج خوب خواهد افتاد و فقط لازم است کمی صبوری به خرج دهیم.

مدیرعامل تراکتور در رابطه با وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) خاطرنشان کرد: ما طبق قولی که به هواداران داده بودیم مشکلات ورزشگاه را برای هفته چهارم آماده کنیم فکر می‌کنیم مشکلات برطرف شده است و خواهان این هستیم که اجازه حضور در بازی با هوادار در این ورزشگاه داده شود و امیدوارم هرچه زود به ما پاسخ بدهند و اجازه بازی در ورزشگاه یادگار به ما داده شود.

بهتاج در مورد جذب مهاجم خارجی هم عنوان کرد: چند گزینه مطرح شدند که هرکدام به دلایلی شرایط همکاری‌شان با ما فراهم نشد ولی هنوز پیگیر جذب مهاجم خارجی هستیم و هر گزینه‌ای که از سوی بردیف به ما معرفی شود مذاکره خواهیم کرد و در صورت توافق جذب خواهد شد و جذب مهاجم منتفی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز