خبرگزاری کار ایران

روی حمایت هواداران‌مان خیلی حساب کرده‌ایم

مجیدی: پرسپولیس که ادعای قهرمانی دارد مقابل آلومینیوم 13 دقیقه وقت تلف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۰۶

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم و بازی های لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میثم مجیدی درخصوص شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: سه هفته از مسابقات گذشته و تیم ما شرایط خوبی دارد. معمولا در چهار پنج هفته اول چون تیم ها بدنسازی سختی کردند تیم ما هم از این قائده مستثنی نیست و بدنسازی سنگینی انجام دادیم. فوتبال خوبی بازی می کنیم و کم کم به مرز آمادگی می رسیم.  

او ادامه داد: در بازی اول مقابل هوادار مستحق باخت نبودیم و می توانستیم برنده شویم. متاسفانه توپ هایمان وارد دروازه نشد و هفته دوم مقابل آبادان توانستیم با آن شرایط آب و هوایی سخت سه امتیاز را کسب کنیم. هفته پیش هم برابر پرسپولیس به نظرم تیم ما سوار بازی بود و من تا حالا ندیده بودم تیمی که ادعای قهرمانی دارد در زمین حریف 13-14 دقیقه وقت تلف کند و دنبال کسب سه امتیاز باشد. 

مجیدی افزود: خداراشکر ما آنقدر قوی هستیم که تیم‌ها برابر ما چنین بازی‌هایی را انجام می‌دهند. امیدوارم که در بازی مقابل مس رفسنجان باخت برابر پرسپولیس را جبران کنیم و تنها از هواداران خواهش دارم که از این تیم حمایت کنند و این تیم جوان نیاز به حمایت دارد و در لیگ حرف های زیادی برای گفتن داریم. همانطور که فصل پیش به فینال جام حذفی رفتیم امسال هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کاپیتان آلومینیوم خاطرنشان کرد: بازی کردن برابر تیم‌های قدرتمند خیلی سخت است و از طرفی هم انگیزه زیادی داریم که برابر این تیم ها مانند پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم. بازی خوبی انجام دادیم و پرسپولیس فقط یک یا دو موقعیت داشت که موفق به گلزنی شد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی متاسفانه شانس یاری نکرد.

میثم مجیدی درباره تقابل با مس رفسنجان گفت: مطمئنا برابر مس هم به این روند ادامه می‌دهیم و برای امتیاز گرفتن به زمین می‌رویم. چون قرعه سختی به ما خورده هواداران باید کنارمان باشند و ما را تنها نگذارند. متاسفانه از شانس بد ما این دو سه هفته هم تماشاگران کنار ما نبودند و روی حمایت آن‌ها خیلی حساب کردیم. مطمئن باشید که در سه بازی گذشته فرقی ندارد جلوی پرسپولیس، سپاهان یا استقلال باشد با تمام وجود بازی می‌کنیم و برای امتیاز گرفتن به زمین می رویم چون امتیاز گرفتن از این تیم ها برای ما به نسبت شیرین تر از امتیاز گرفتن از تیم‌های متوسط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز