خبرگزاری کار ایران

کرمانی مقدم: امیدوارم پرسپولیس نخستین برد فصل را در اراک رقم بزند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۱۹

بازیکن اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری می کند این تیم در اراک اولین برد خود در فصل جدید را جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی کرمانی مقدم، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است سر مربی پرسپولیس باید برای پیروزی در اراک تدابیر خاصی را اتخاذ کرده و تا حدودی ریسکی بازی کند تا به موفقیت برسد.

درباره جدایی تمیروف چه نظری دارید؟

به نظرم با شرایطی که تمیروف به لحاظ فنی داشت عملاً بودن یا نبودنش در پرسپولیس فرقی نمی‌کرد و جدایی مهاجم ازبکستانی حتماً به سود پرسپولیس تمام خواهد شد.

چرا با این همه انتقاد تمیروف جذب شد؟!

به هر حال پرسپولیس فصل قبل در شرایط خاصی قرار داشت و به نوعی پنجره بسته و بی‌پولی موجب شد تا سرخپوشان به اجبار مجبور شوند که تمیروف را جذب کنند.

دیاباته با وجود سن و سال نسبتاً بالا به درد خط حمله پرسپولیس و زوج لوکادیا می‌خورد؟

به هر حال پرسپولیس برای برد و گلزنی تحت فشار است و نیاز شدیدی به مهاجم گلزن دارد. به همین دلیل حتماً به مهاجمی گلزن نیاز داریم تا بتواند به همراه لوکادیا کار را برای پرسپولیس در آورد.

نتیجه بازی با اراک برای پرسپولیس به‌دلیل پیروز نشدن حکم مرگ و زندگی دارد؟

پرسپولیس چهار امتیاز حساس را از دست داده و به همین دلیل در شرایط خاصی قرار دارد. از همین رو دیگر این تیم نباید امتیازی از دست بدهد و مقابل اراک باید نتیجه پیروزی کسب کند اما از طرفی با همه حساسیت و فشاری که برای برد روی پرسپولیس وجود دارد نباید در هفته سوم بازی مقابل تیم اراکی را برای پرسپولیس، دیدار مرگ و زندگی بدانیم. با وجود همه تفاسیر پرسپولیس باید برنده شود و نباید امتیاز از دست بدهد. از طرفی زمانی کار برای یک تیم سخت می‌شود که در پنج، شش هفته ابتدایی یک تیم نتواند نتیجه بگیرد که در آن صورت هجمه فشارها سنگین خواهد شد.

اما از الان بحث حضور سرمربی خارجی به جای یحیی مطرح شده.

 به نظرم نباید بعد از دو بازی شایعات و هجمه را علیه یحیی زیاد کنند و با مطرح کردن مربی خارجی فشار را روی سرمربی ایرانی پرسپولیس بگذارند. به مربی که دو هفته از نشستن روی نیمکت محروم بوده و عملاً شرایط سختی را داشته است باید فرصت بیشتری بدهند چه بسا که مهاجم خارجی جدید گلزن پرسپولیس هم از هفته سوم قادر به بازی است که این امر امیدواری‌ها را در خصوص تیم یحیی و نتیجه‌گیری‌اش افزایش می‌دهد.

یحیی باید تغییراتی را در سیستم بازی تیمش اتخاذ نماید؟

من فکر می‌کنم یحیی باید کمی ریسکی‌تر به‌دلیل شرایط سیستم تیمش را طراحی نماید و در واقع با دو مهاجم تیمش را به مصاف آلومینیوم روانه میدان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز