خبرگزاری کار ایران

شایسته: انصراف می‌دهم چون بگویم ورزش اسطوره‌‎ای مانند تختی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۱۰

ریس سابق فدراسیون تنیس به نحو جالبی از انتخابات کمیته ملی المپیک انصراف داد.

به گزارش ایلنا،‌ در حالی که انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک برای انتخاب رئیس، نواب رئیس و اعضای هیأت اجرایی این کمیته از دقایقی پیش در محل این کمیته آغاز شده است، مجید شایسته، رئیس سابق فدراسیون تنیس و یکی از کاندیداهای پست ریاست، پس از بحث با سید رضا صالحی امیری انصراف خود را از انتخابات اعلام کرد.

پس از اینکه شایسته قصد داشت از طریق میکروفون برای اعضای حاضر در مجمع صحبت کند، صالحی امیری که اداره جلسه را بر عهده داشت، اعلام کرد که یک ثانیه هم نمی توانم اجازه صحبت کردن بدهم چرا که در این صورت باید به سایر کاندیداها نیز وقت صحبت کردن بدهم. پس از اینکه شایسته بیان کرد که بقیه کاندیداها موافق هستند اما باز هم صالحی امیری اجازه صحبت کردن به او نداد، این کاندیدای پست ریاست عنوان کرد که برای این که جامعه و ملت ایران بدانند که هنوز اخلاق در ورزش هنوز پایدار است چون اسطوره ای مثل تختی دارد، همینجا خداحافظی می کنم.

پس از این بود که صالحی امیری از شایسته سؤال کرد که این سخن شما به منزله انصراف است که پس از تأیید این موضوع از سوی شایسته، درخواست کرد تا فرم انصراف را تقدیم شایسته کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز