خبرگزاری کار ایران

چرا نفت مسجد سلیمان نمی‌تواند بازیکن پیکان را جذب کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۱۹

باشگاه نفت مسجد سلیمان اقدام به جذب بازیکن تیم پیکان کرده که با فسخ قرارداد یکطرفه از این تیم جدا شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عرفان شهریاری، عضو تیم ملی امید ایران در تابستان امسال از پیکان تهران جدا شد و به دنبال انتخاب مقصد جدید اکنون باشگاه نفت مسجد سلیمان را انتخاب کرده است.

شهریاری که شب گذشته وارد خوزستان شده تا برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه نفت وارد مذاکره شود، با شکایت باشگاه پیکان مواجه شده و جدایی او از نظر باشگاه تهرانی غیرقانونی بوده است.

مدافع فصل گذشته تیم پیکان با استناد به اینکه کمتر از 50 درصد از قراردادش را از فصل پیش دریافت کرده به صورت یکطرفه فسخ کرده است که بر همین اساس پرونده شکایتی از سوی تیم تهرانی در کمیته تعیین وضعیت در جریان است.

قرارداد بازیکن تیم امید ایران با باشگاه پیکان 12 میلیون تومان ارزش داشته که او بیش از 60 درصد آن را دریافت کرده و به همین دلیل فسخ قرارداد او از سوی این باشگاه غیرقانونی است. 

باشگاه پیکان مبلغ شرکت در آزمایشات ایفمارک(حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان) به اضافه ثبت قرارداد در سازمان لیگ(حدود 6 درصد از قرارداد بازیکن) و همچنین حقوقی که نزدیک به 2 میلیون تومان به او پرداخت کرده را بالاتر از 50 درصد قرارداد او می‌داند.

بر همین اساس اقدام شهریاری از سوی پیکان غیرقانونی شمرده شده و در صورتیکه باشگاه نفت مسجد سلیمان هم این بازیکن را جذب کند با شکایت همتای تهرانی مواجه می‌شود. مدافع فصل پیش تیم پیکان مورد توجه باشگاه ذوب آهن هم قرار گرفته بود اما باشگاه اصفهانی از محرومیت احتمالی فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی صرف نظر کرد و جذب بازیکن را نهایی نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز