خبرگزاری کار ایران

عصبانی و کلافه‌ام؛ انگار خودم رباط صلیبی پاره کرده‌ام!

کریمی: مجتبی حسینی با آبرویم بازی کرد / قطعا اعاده حیثیت می‌‎کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۳۵

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان به اظهارات سرمربی تیم پیکان تهران واکنش نشان داد.

امیرحسین کریمی در گفتگو با ایلنا درباره شکست نفت مسجد سلیمان مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، بچه‌ها تلاش کردند و از لحاظ آماری هم تیم برتر میدان بودیم. سه امتیاز را بگویم که مفت از دست دادیم و همه بچه‌ها و کادرفنی از این بابت ناراحت هستند. امیدواریم که در مسابقات پیش رو این نتیجه را برای طرفداران جبران کنیم.

کریمی درباره مصدومیت امیرحسین غلامی، بازیکن پیکان گفت: بخدا قسم من حتی بعد از بازی هم متوجه نشدم که به خاطر توپی که من گرفتم چنین مصدومیتی پیش آمده است. شما ببینید این صحنه چقدر واضح بود که داور خطا نگرفت. شما این فیلم(در انتهای مصاحبه) را نگاه کنید که من از سمت چپ بازیکن توپ را می‌گیرم و او از زانوی راست مصدوم می‌شود. 

او درباره صحبت‌های مجتبی حسینی که اعلام کرد کریمی از قصد بازیکنش را مصدوم کرده، گفت: من به بازیکن پیکان حق می‌دهم که عصبانی باشد چون مصدومیت بدی است اما آقای حسینی چرا اینچنین صحبت می‌کنند؟ ای کاش ایشان همین صحنه را چندین مرتبه نگاه کنند و بعد اتهام وارد کنند. چرا با آبروی یک نفر بازی می‌کنید؛ آقای حسینی آبروی من که دست شما نیست، آبروی ما دست خداست.

کریمی اضافه کرد: چرا اینطور با آبروی کسی بازی می‌‎کنید، همه به گوشی من زنگ می‌زنند و می‌گویند چرا چنین کاری کردی اما واقعیت را نمی‌دانند. من 11 سال است که در لیگ بازی می‌کنم و بازیکن حرفه‌ای هستم. چرا باید از قصد کسی را مصدوم کنم؟ مگر من انسان نیستم؟ من اصلا این بازیکن را نمی‌شناختم که بخواهم مثلا از قصد او را مصدوم کنم. چندین سال در پیکان بازی کردم، در این باشگاه بزرگ شدم و از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدم، از یکایک افراد داخل آن باشگاه سوال کنید که آیا من چنین بازیکنی هستم که از قصد به کسی آسیب بزنم یا نه.

بازیکن تیم نفت درخصوص این صحنه اضافه کرد: اگر یک نفر حتی در این صحنه با مشاهده دقیق فیلم بگوید که مقصر هستم دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم. من از خواب بیدار شدم و دیدم چندین تماس از دست رفته دارم و چنین مصاحبه‌ای کردند که به صورت واضح اتهام می‌زنند. آقای حسینی نشان دادند شخصیتی دارند که لازم می‌دانم جواب‌شان را ندهم. مردم و اهالی فوتبال قضاوت کنند که آیا من مقصر هستم یا نه.

امیرحسین کریمی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکن مصدوم پیکان تماس گرفته یا نه، گفت: من بخدا فرصت نکردم به این بنده خدا زنگ بزنم. آنقدر برایم با همین مصاحبه حاشیه درست شد که انگار خودم رباط صلیبی پاره کرده‌ام! عصبانی و کلافه شدم که مجتبی حسینی با این مصاحبه آبرویم را برد! من تا آخر عمرم حسابی با این آقا ندارم که با آبرویم من به راحتی بازی کرد. 

او درخصوص اینکه آیا اقدامی در واکنش به اظهارات سرمربی پیکان دارد یا خیر، عنوان کرد: صد در صد هم از طریق باشگاه و هم از طریق مجاری قانونی اقدام می‌کنم تا اعاده حیثیت کنم. دیدم جایی نوشته بود که قرار است من را به کمیته انضباطی ارجاع کنند! چرا باید اینطور باشد؟ مگر من از قصد چنین کاری انجام دادم. مطمئنم هر کسی که فوتبالی باشد می‌بیند که من مقصر این مصدومیت نیستم.

کریمی همچنین درباره دیدار مقابل استقلال تهران بیان کرد: دیدار با استقلال و پرسپولیس همیشه مهم است و همه بازیکنان انگیزه زیادی برای چنین دیدارهای خواهند داشت. به امید خدا بتوانیم با تمریناتی که در طول هفته داریم با آمادگی بالا از نظر روحی و جسمی وارد این بازی شویم.

ویدیوی صحنه برخورد امیرحسین غلامی و امیرحسین کریمی در جریان دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز