خبرگزاری کار ایران

میرجوان: بعد از هوادار سراغ دیگر تیم‌های پولدار لیگ می‌رویم!/ مقابل پرسپولیس انگیزه‌های خاصی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۲۲۱

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بعد از شکست هوادار که به گفته سرمربی‌اش پولدارترین تیم لیگ برتر است، سراغ دیگر تیم‌های متمول می‌رویم و برای شکست آنها تلاش می‌کنیم.

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل هوادار تهران در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار بودند. هوادار تیم خوبی بود اما بازیکنان ما برای کسب پیروزی به تهران آمده بودند. نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات آنالیز به خوبی بررسی کرده بودیم و از همان طریق هم توانستیم گلزنی کنیم. امیدواریم هواداران‌مان شاد شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای ساکت الهامی گفته بودند پولدارترین تیم لیگ هستند و حتی باشگاه‌شان امکان خرید ورزشگاه آزادی را دارد، ما یکی از تیم‌های پولدار را شکست دادیم! و در هفته‌های بعد سراغ دیگر تیم‌های متمول می‌رویم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر و با حضور هواداران عنوان کرد: به هر حال بازی مقابل پرسپولیس کار آسانی نیست و حضور هواداران قطعاً انگیزه‌های بازیکنان این تیم را زیاد می‌کند. اما بازیکنان ما هم انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و در زمین تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.

وی درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و بانوان هوادار پرسپولیس در هفته چهارم گفت: خیلی خوشحالم این حق مسلم بانوان و خانواده‌ها عملی شد. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز