خبرگزاری کار ایران

الهویی: داوران هم مثل هرکسی حق اشتباه دارند/ بازی ادامه پیدا می‌کرد گل سوم را هم زده بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۶۳

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است با وجود اینکه یک پنالتی به اشتباه برای تیمش گرفته نشده، اما باید از داوران فوتبال حمایت کرد و در جهت تقویت آنها به تجهیزاتی شبیه سیستم رادیویی مجهز باشند.

سعید الهویی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی گل گهر سیرجان و سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بر اساس شناخت و آنالیزی که از مدل و پلن بازی سپاهان داشتیم که در سه فاز ساختار دفاعی، استقرار و مالکیت توپ برنامه بازی خودمان را پیاده کردیم. سپاهان در بازی مقابل استقلال، در ساختار دفاعی و انتقال عملکرد بسیار خوبی داشت و در بازی نساجی با نمایش متفاوت سبک مالکیت توپ خود را به نمایش گذاشت که کاملاً  نشانگر جزییات خوب بازی این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر است. 

وی افزود: ما در اکثر دقایق بازی طبق برنامه پیش رفتیم؛ اما در بعضی دقایق مانند ضربه ایستگاهی که گل را دریافت کردیم، تمرکز لازم را نداشتیم.  با این حال در اکثر لحظات مهم بازی با کمترین اشتباهات  ممکن ظاهر شدیم و  با توجه به جریان بازی و کیفیت کاری تیم خودمان، عادلانه نبود که ما بازنده باشیم. در اکثر دقایق کنترل بازی در دست ما بود و چه بسا اگر بازی ادامه پیدا می کرد ما گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و برنده می‌شدیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به اینکه آیا با ورود نوید عاشوری شرایط بازی گل گهر تغییر کرد، گفت: در کنار نوید عاشوری،‌ محمد خدابنده لو، امین پورعلی و علیرضا علیزاده هم طبق شرایط بازی، وظایف و برنامه‌ای که طراحی شده بود، کارشان را پیش بردند.  البته جا دارد به عاشوری مجدداً بابت درگذشت برادرزاده گرامی‌اش تسلیت بگویم. محمد خدابنده لو هم در نیمه اول در فاز استقرار توپ‌ها را می‌گرفت و حتی 20 تا 30 متر جلو می‌برد و  واقعاً عملکرد خوبی داشت.

الهویی در خصوص اعتراض باشگاه گل گهر به وضعیت داوری مسابقه و کارتی که داور به اعضای کادرفنی گل گهر نشان داد، عنوان کرد: در کل نگاهم این است که داوران هم مانند ما مربیان و بازیکنان در جریان بازی می توانند اشتباه کنند و این اشتباهات سهوی است. اول اینکه معتقدم یک پنالتی به ضرر گل گهر گرفته نشد. چرا که توپ بایناما به دست مدافع سپاهان برخورد کرد و داور آن را پنالتی تشخیص نداد. در مورد کارت هم به بنده کارتی نشان ندادند به مدیر رسانه تیم کارت زرد نشان دادند. در کل می گویم اشتباهات داوران مانند اشتباه بازیکن یا مربی در طول بازی سهوی است. البته بیشتر نظرم این است که باید از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و بخش مدیریتی فوتبال بخواهیم که کوبل‌های داوری حداقل در بخش به ارتباط رادیویی مجهز باشند. VAR که لقمه بزرگی برای فوتبال ما است و بهتر که درباره آن صحبت نکنیم حداقل به داوران جوان لیگ کمک کنیم که به سیستم ارتباط رادیویی مجهز باشند.

وی درباره تقابل تیمش با مس کرمان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: از امروز بازیکنان ما موظف هستند بازی سپاهان را فراموش کنند و روی بازی مس کرمان تمرکز کنند. ما قصد داریم به فوتبال ایران نشان بدهیم با ثبات کاری می شود، شخصیت و کاراکتر خاصی برای یک تیم ساخت و فارغ از نتیجه سراغ مدل بازی و ایجاد پرستیژ رفت که در نهایت تیم گل‌گهر را به عنوان نمونه به فوتبال ایران نشان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز