خبرگزاری کار ایران

مارکا: قرارداد بنزما به زودی تمدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۹۳

مهاجم فرانسوی رئال مادرید قرار است به زودی قرارداد جدیدی را امضا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، کریم بنزما امشب در استانبول جایزه بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا را دریافت خواهد کرد، چیزی که آغاز سفری پر از جوایز خواهد بود که تا چند ماه دیگر با توپ طلا به اوج خود می‌رسد.

بنزما و رئال مادرید هر دو از شناختی که این بازیکن فرانسوی پس از کسب چهاردهمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است، هیجان زده هستند.

دو طرف همچنین روی تمدید قرارداد او کار می‌کنند و انتظار می‌رود رئال مادرید به زودی تمدید آن را تا سال 2024 اعلام کند.

تمام برنامه های باشگاه شامل بنزما می‌شود و بازیکن احساس می‌کند آنقدر قوی است که تا آن تاریخ ادامه دهد.  بدن، روحیه و همذات پنداری کامل او با رئال مادرید، او را به این قرارداد جدید رسانده است.

سفر طولانی بنزما در رئال مادرید

 سیزده سال پیش، بنزما سفری پرمخاطره را آغاز کرد، اما همیشه همراه فلورنتینو پرز بود.

رئیس باشگاه رئال مادرید در جستجوی یک فوتبالیست خوش آتیه سوار هواپیما به مقصد لیون شد و از آن لحظه به بعد بنزما را حتی یک لحظه هم تنها نگذاشته است.

اگر طی تمام این‌ سال‌ها کسی به بنزما اعتقاد داشته و از او دفاع کرده است، کسی جز رئیس رئال مادرید نبوده است.

او اغلب برخلاف نظر مربیان، مدیران و هواداران این کار را انجام داده است. پرز در لحظات سخت از او حمایت می‌کرد و همیشه به این ملی پوش فرانسوی اعتماد داشت.

اکنون بنزما به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شده و با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در کانون توجه قرار گرفته است.

او به عنوان بهترین بازیکن فصل 2021/22 لیگ قهرمانان اروپا معرفی خواهد شد و کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین سرمربی این مسابقات در کنار او خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز