خبرگزاری کار ایران

اوجاقی مطرح کرد: حمایت سازمان وزش از استارت‌آپ‌های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۷۳

هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع ورزش شهروندی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع "ورزش شهروندی" خبر داد و گفت: از تمامی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ‌ها دعوت می کنیم با حضور در این رویداد و ارائه طرح های خلاقانه و مبتکرانه، به توسعه ورزش شهروندی و ایجاد سلامت و نشاط در جامعه کمک کنند.

 اوجاقی برگزاری این رویداد را گامی دیگر در راستای پاسخگویی به نیازهای ورزش شهروندی خواند و افزود: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام اینو اسپرت(InnoSport) با همکاری دبیرخانه "تهران هوشمند" در سه محور"استفاده از ابزارهای نوین به منظور ترغیب و توسعه فعالیت های بدنی شهروندان"،" استفاد ه از ابزارهای نوین به منظور معرفی، اطلاع رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی" و "پایش و کنترل تأسیسات و نگهداشت مجموعه های ورزشی" برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن، نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود، ضرورتی است که می تواند نقشه راه آینده را به خوبی ترسیم کند.

وی ادامه داد: در این راستا، مهم ترین مشکلات و چالش ها در عرصه ورزش شهروندی و نیز مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد. از سوی دیگر، لزوم تحقق منویات رهبری، زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپی را فراهم آورد.

اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: در سنوات قبل نیز دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام های" ورزشی شو" و " اسپورتک" برگزار شده بود.

وی ادامه داد:  اپلیکیشن "اینوگام " که در روزهای سخت کرونایی کمک بسیار موثری برای تشویق و ترغیب اقشار مختلف به ورزش بود، نتیجه برگزاری چنین رویدادهایی است.  

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: ما برای دستیابی به اهداف سازمان ورزش در راستای سیاست های کلان شهرداری و تحقق تدابیر مدیریت شهری، با تمام توان، از استارت آپ هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، حمایت خواهیم کرد.

اوجاقی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان  را آزاد و رایگان برشمرد و افزود: علاقمندان می توانند به منظور ارائه طرح، به نشانی BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

گفتنی است این رویداد از 5 شهریور آغاز و 12 شهریور، وبینار آشنایی و پرسش و پاسخ از طریق نشانی فوق انجام می شود. همچنین مهلت ارسال آثار تا 19 مهر ماه پیش بینی شده و نتایج ارزیابی ها، روز 26 مهرماه همزم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز