خبرگزاری کار ایران

همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی شهروندان تهرانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۰۳

همایش بزرگ کوهپیمایی شهروندان تهرانی با حضور مدیران شهری و هزاران شهروند پایتخت نشین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این همایش صبح امروز؛ 12 مردادماه جاری از دامنه کوه بی بی شهربانو آغاز و تا بقعه متبرکه حضرت بی بی شهربانو(س)، ادامه یافت.

اوجاقی: ورزش؛ راهی روشن برای رسیدن به والاترین مراتب انسانی است

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تشکر از تلاش ها و حمایت های شهرداری منطقه 20 به عنوان میزبان این همایش و اجرای برنامه های گسترده در راستای توسعه ورزش شهروندی اظهار داشت: ما معتقدیم ورزش هدف نیست بلکه راهی روشن برای رسیدن به مراتب کمال انسانی است.

همایش بزرگ  کوهپیمایی خانوادگی شهروندان تهرانی برگزار شد

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که "ری، قبله تهران است" اشاره کرد و افزود: این دیار، زادگاه مردمان بزرگ و بزرگوار است و ما خوشحالیم که توسعه ورزش به عنوان یک فرهنگ در دستور کار این منطقه قرار گرفته و از این موضوع به نحو شایسته ای حمایت می شود.

اوجاقی در پایان به برخی اقدامات سازمان متبوع خود در عرصه توسعه ورزش شهروندی اشاره کرد و افزود: کارهای بسیار بزرگی انجام شده و یا در دستور کار قرار دارد. برنامه‌های ورزشی در دهه کرامت، کاروان امام رضایی ها، برنامه های دهه ولایت، رقابت های قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان و ... تنها بخشی از فعالیت هایی است که برای تزریق نشاط و سلامتی به این شهر  برنامه ریزی شده و اجرا می شود

شهردار منطقه ۲۰: برنامه‌های ورزشی شهرداری، موجب سرزندگی شهروندان شده است

سیدمحمدناظم رضوی شهردار منطقه 20 نیز با عرض تعزیت به مناسبت فرارسیدن عزای حسینی، اظهار داشت: برگزاری این همایش، حاکی از توجه شهرداری و اقدامات مطلوب سازمان ورزش در راستای ایجاد نشاط در شهر و سرزندگی به شهروندان تهرانی است .

وی استقبال شهروندان از این برنامه را ستودنی خواند و از حضور پرشور مردم در این برنامه تشکر کرد.

در این همایش ، از خانواده شهید مدافع حرم؛ "ابوالفضل سرلک" و نیز "محمدحسین محمودی" قهرمان کشتی فرنگی کشورمان تقدیر و در پایان به قید قرعه جوایزی به شهروندان حاضر اهدا شد.

گفتنی است در این برنامه، یوسف زاده، رییس اداره ورزش و جوانان استان تهران و بابایی مسئول اماکن ورزشی شهرستان ری نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز