خبرگزاری کار ایران

پاراتکواندو آسیا؛ حق شناس طلایی شد/ مدال نقره برای چمسورکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۶۰۴

در پایان رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا به میزبانی ویتنام، 2 نماینده ایران صاحب مدال های طلا و نقره شدند.

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقات صبح امروز سه شنبه اول شهریور ماه با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه با مدال طلای حامد حق شناس در وزن 80+ کیلوگرم و نقره رومینا چمسورکی به اتمام رسید.

حامد حق شناس در فینال وزن ۸۰+ کیلوگرم برابر «عالیشر» از قزاقستان به برتری دست یافت و به نشان طلا دست یافت. وی دور نخست «آمیت کومار» از هند را 10 اخطاره کرد. نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «انورا اسدبک» نماینده ازبکستان را ۱۴ بر ۲ پیروز شد و به فینال راه یافت.

رومینا چمسورکی در فینال وزن 65+ کیلوگرم، با واگذاری نتیجه برابر «نایموا گولجونوی» از ازبکستان و دارنده رنکینگ اول جهان به مدال نقره بسنده کرد. 

در پایان رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا، مریم عبدالله پور، مهدیه حسینی، مهتاب نبوی، رایحه شهاب، علیرضا بخت و حامد حق شناس 6 مدال طلا، رزا ابراهیمی و رومینا چمسورکی 2 مدال نقره و سعید صادقیان پور یک برنز به دست آوردند. 

هدایت تیم ملی پاراتکواندو در بخش آقایان برعهده مرتضی سلطانی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در بخش بانوان نیز عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم ملی هستند. مسعود لشکری نیز سرپرست تیم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز