خبرگزاری کار ایران

یک مدال طلا و نقره جدید ایران در تکواندو پاراتکواندو آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۵۵۳

در ادامه رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا به میزبانی ویتنام، نمایندگان وزن 80- کیلوگرم و 57- کیلوگرم در 2 گروه آقایان و بانوان کشورمان موفق به کسب مدال های طلا و نقره شدند.

به گزارش ایلنا،‌ این دوره از مسابقات صبح امروز سه شنبه اول شهریورماه با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه آغاز شد و علیرضا بخت موفق شد مدال طلای وزن 80- کیلوگرم را  به دست بیاورد.

در گروه آقایان، علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم در دور نخست 11 بر 5 «سینگ میجور» از هند  را پشت سر گذاشت و در مرحله نیمه نهایی حریف یک هندی دیگر شد. او در این مرحله «سینگ ساندیپ» را با نتیجه 20 بر 8 از پیش روی برداشت و به دیدار نهایی رسید. نماینده شایسته کشورمان در دیدار فینال، «نورلان» از قزاقستان را با نتیجه قاطع 20 بر 8 شکست داد و مدال طلا را تصاحب کرد.

در گروه بانوان، رزا ابراهیمی در دیدار فینال وزن 57- کیلوگرم مقابل «کامیلا دوسمالووا» از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و به مدال ارزشمند نقره رسید.

پیشتر مریم عبدالله پور و مهدیه حسینی به 2 مدال طلا رسیدند، سعید صادقیان پور نیز نشان برنز را به دست آورد. در ادامه این دیدارها رومینا چمسورکی در وزن 65+ کیلوگرم و حامد حق شناس در وزن 80+  شانس کسب نشان طلا را دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز