خبرگزاری کار ایران

پاسخ کاپیتان هوادار به اتهامات جنجالی نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۰۷۵

نیما انتظاری مقابل تیم فوتبال سابقش که با حواشی زیادی از آن خارج شد، بازوبند کاپیتانی را به دست بست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های فوتبال هوادار و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. فارغ از نتیجه این مسابقه، نکته قابل توجه‌ دیگری به چشم آمد.

تقابل نیما انتظاری با تیم سابقش. این بازیکن دو فصل پیش عضو نفت مسجد سلیمان بود؛ اما بعد از بازی تیمش مقابل ذوب آهن، چند بازیکن توسط هواداران و اعضای تیم به کم کاری، تبانی و... متهم شد و حتی بعضی از لیدرهای وقت نفت با این بازیکنان درگیری فیزیکی پیدا کردند. البته تنها انتظاری نبود که مورد این تهمت قرار گرفت و چند هم تیمی دیگرش نظیر میثم تهیدست هم همین وضعیت را داشتند. در نهایت محمود فکری و دستیارانش آنها را کنار گذاشتند. این حواشی آنقدر علنی شد که برنامه‌های تلویزیونی هم به آن پرداختند. 

با این حال روز گذشته نیما انتظاری بازوبند کاپیتانی هوادار را به دست بست و مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت تا از نظر روحی حسابی شارژ شود. 

هر چند این بازیکن پیش از این در تاریخ 6 تیرماه سال جاری به ایلنا اعلام کرد آنها را حلال کرده است: «برای مردم شهر مسجد سلیمان احترام بسیار زیادی قائل هستم، بحثی که داشتم با مردم عزیز این شهر نبود. من هنوز با مردم این شهر در ارتباطم و بحث ما با افراد دیگری بود. اگر حقی بر گردن آنها دارم به شخصه به این موضوع فکر نمی‌کنم و حلال‌شان می‌کنم. چون تمرکزم روی هدفم است و به فوتبالم فکر می‌کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز