خبرگزاری کار ایران

مهاجری: نباید موج سینوسی گریبان ما را بگیرد/ مجبوریم چند هفته نتیجه‌گرا بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۷۸

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معتقد است با توجه به شرایط تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، بیشتر به دنبال نتیجه است تا کیفیت.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل هوادار در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت:  به نظرم بازی خوبی بود. هنوز در لیگ برتر تیم‌ها جا نیفتادند و هماهنگ‌تر می‌شوند و جا دارد شرایط بهتری تجربه کنند. ما بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه صاحب موقعیت شدیم و گل زدیم. بعد از گل یک مقدار عقب نشینی کردیم. اما عقب نشینی ما هدفمند بود. سعی کردیم توپ را در اختیار هوادار قرار بدهیم. سعی کردیم روی اشتباهات حریف توپ گیری کنیم و صاحب موقعیت شویم که یکی دو موقعیت گیرمان آمد.

وی افزود: ما خلاقانه‌تر بازی کردیم ولی هوادار مالکیت بیشتری از بازی را در اختیار داشت ولی یک  امتیاز هم مقابل تیم هوادار ارزشمند است. ولی حیف است در بازی که می‌توانستیم پیروز شویم 2 امتیاز را جا گذاشتیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم هماهنگ‌تر شویم. مجبوریم 2-3 هفته نتیجه‌گرا بازی کنیم تا ترکیب ما جا بیفتد. تقسیم امتیازات در این بازی عادلانه بود. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره نتایج دو هفته اول و امیدواری برای کسب نتایج بهتر گفت: تمام تلاش‌مان این است که روند روبه رشدی را داشته باشیم و روند ما رو به بالا باید باشد. اگر این نباشد موج سینوسی گریبان تیم ما را می‌گیرد که اصلاً دوست ندارم این اتفاق برای تیمم بیفتد. بچه ها دارند تلاش می کنند روند خوب را ادامه بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز