خبرگزاری کار ایران

تلنگر جام واگنر به ملی پوشان والیبال/ نسخه درست عطایی برای شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۶۲

والیبالیست‌ها بعد از عملکرد درخشان در لیگ والیبال ملت‌ها از آمادگی کمی از یکدیگر دور شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فدراسیون جهانی والیبال بعد از پایان این مرحله رتبه‌بندی تیم‌ها پنجم تا شانزدهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ را اعلام کرد و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جایگاه هفتم قرار گرفتند. تیم ملی با سرمربی ایرانی خود دست به کار بزرگی زد و ارزش این کار بر کسی پوشیده نیست. اما ملی پوشان در مسابقات دو مقطع متفاوت را تجربه کردند.

در بازی‌های ابتداهای کیفیت کم کار به حساب جوانی و کم تجربگی بازیکنان در مسابقات لیگ والیبال ملت ها گذاشته شد. اما در ادامه روند تیم ملی دگرگون شد و افتخار آفرینی ثبت شد. از آنجا که مسابقات لیگ ملت‌ها به صورت هفتگی دنبال می‌شد و بازیکنان تمام وقت در اردوی تیم ملی بودند، این موضوع باعث افزایش تمرکز بازیکنان و نظارت کادرفنی شد و در نهایت به سود کشورمان بود.

با این حال بعد از پایان مسابقات، طبیعی بود که آمادگی بازیکنان کاهش پیدا کند. عطایی با تشخیص درست این معضل تیم ملی را به جام واگنر برد تا سطح آمادگی بازیکنان را بالا ببرد و غرور کاذب احتمالی را بین والیبالیست‌های ملی پوش کاهش دهد. هر چند تیم ملی در 2 مسابقه جام واگنر متحمل شکست شد؛ اما این تصمیم به تیم ملی برای هماهنگی و افزایش آمادگی در  والیبال جهان کمک می‌کند. 

ملی‌پوشان کشورمان امروز شنبه ۲۹ مرداد برابر تیم ملی آرژانتین به میدان خواهند رفت و روز یکشنبه ۳۰ مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد تا روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی بروند.

برنامه مسابقات جهانی: 

سابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران روز شنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

شاگردان عطایی روز دوشنبه هفتم شهریور ساعت ۲۰ برابر تیم ملی مصر به زمین خواهند رفت و روز چهارشنبه نهم شهریور مقابل هلند بازی می‌کنند.

در پایان مرحله گروهی قهرمانی جهان دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

ادامه مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۲ شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال پیکار خواهد بود و در مجموع با برگزاری ۵۲ مسابقه (گروهی و حذفی)، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز